Zwrot kosztów - blik - powiadomienie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry.
Sprzedajacy twierdzi, że zlecił zwrot środków przez allegro za zakup.
Placilem blikiem. Czy powinienem otrzymać jakieś powaidomienie, że zlecono zwrot środków?
Ile czasu trwa zwrot?
Środki wrócą na moje konto allegro?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kamillo1985 może się zdarzyć, że w danej chwili sprzedający nie ma na koncie środków i nawet jak zlecił wypłatę to zrealizowana zostanie dopiero jak środki się pojawią. Powiadomienie oczywiście dostaniesz i środki wrócą na Twój rachunek bankowy z którego płaciłeś. Ja miałam ostatnio podobny problem , a doładować konta w Allegro niestety nie można.
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kamillo1985Tak, powinieneś otrzymać powiadomienie. Jeśli sprzedawca zlecił zwrot wpłaty, a nie ma środków, to system czeka najwyżej 24 godziny na ich wpływ.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 ale to powiadomienie pojawia się chyba dopiero gdy już zwrot zostanie zrealizowany ? Pamiętasz jak to jest ?
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No własnie o to mi chodzi 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ poprosimy o pomoc . Wydaje mi się, że powiadomienie o zwrocie środków pojawia się dopiero w momencie faktycznej ich wypłaty. Czy tak ?
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kaliope_Brzeg powiadomienie jest wysyłane w chwili faktycznego zwrotu środków, w chwili kiedy pieniądze są pobierane z konta sprzedającego.
@Kamillo1985 sprawdzę dla Ciebie status tego zwrotu, ale potrzebuję informacji, którego zamówienia dotyczy sprawa. Podaj mi proszę numer oferty, datę zakupu albo chociaż kwotę zwrotu.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nr aukcji 8530133942
Kwota 50.00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kamillo1985 Poproś sprzedającego o potwierdzenie wykonania zwrotu. Według moich informacji zwrot w tej ofercie nie został jeszcze zlecony.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry..mam podobny problem ..towar zakupiony w sobotę...po rozmowie ze sprzedawcą anulacja sprzedaży 2 h później ...po kolejnych 2 h dostałam email że zlecono zwrot środków ..płaciłam przez blok. Dzisiaj jest wtorek ale środków nie mam na koncie? Ile czasu mogę czekać ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:54840672 Jutro powinieneś dostać, była sobota i niedziela, a liczą się 2-3 dni robocze. Sprawdzaj na koncie bankowym i tu; https://allegro.pl/payments-operation-history/#!/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. U mnie sprzedawca utrzymuje, że pieniądze zwrócił poprzez serwis allegro, jednak nie dostalem zwrotu, a nawet powiadomienia od allegro, że został zlecony... Mozna sprawdzić, czy sprzedający na prawde odesłał środki?
Nr. Aukcji: 9065986466
Kwota: 211.99zl
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Tomasz9011991 Z moich informacji wynika, że ten zwrot wciąż nie został w ogóle zlecony, więc tak jak informowaliśmy Cię w dyskusji, możesz ubiegać się o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuję za odpowiedź. Niestety nie mogę, bo muszę czekać 2 tygodnie, aż będę mógł w ogóle wypełnić formularz... Sprzedający niestety kompletnie olewa sytuację... Kontakt praktycznie zerowy. I teraz jeszcze wyszło kłamstwo ze zwrotem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Takze proszę o sprawdzenie
numer oferty: 7116134033
pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:48582134 Zwrot dla Ciebie został zlecony przez Sprzedającego, więc w przeciągu kilku dni roboczych środki wrócą na Twoje konto.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Także prosila nym o pomoc bo mam ten sam problem i prosila bym o pomoc.
Nuner aukcji: 8445480487
Kwota: 116,10
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61056102 Pytaj sprzedawcę o zwrot wpłaty tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Jeśli będzie problem, po 24 godzinach proś tam o pomoc pracownika Allegro.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:61056102 W przypadku Twojej transakcji zwrot został poprawnie zlecony przez Sprzedającego, więc sprawdź proszę dokładnie rachunek, z którego dokonałaś płatności. Szczególnie w okolicach12.06 oraz daty zakupu, czyli 28.05.
Moderatorka
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »