Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jestem zły, a to dlatego, że już trzeci raz zwracam zamówione produkty, ponieważ były one niezgodne z parametrami wymiarowymi. Zajmuje mi to ok. trzy godziny na każdy zwrot + paliwo na dojazd i powrót z poczty. Trzy godziny x stawka godzinowa, tj zł. 28,- = zł. 84,- (paliwo pomijam). Pytam Was, Szanowni Allegrowicze, dlaczego ponoszę owe wydatki...Dlaczego z powodu nierzetelności sprzedawcy, ja, poza nerwami, mam tracić tyle kasy? Proszę o Wasze opinie i ewentualnie opis podobnych zdarzeń. Pazdrawiam, Jerzy 🙂
Jeżeli produkt jest niezgodny z umową, to zgłaszasz reklamację i wtedy sprzedawca ma obowiązek na własny koszt produkt odebrać, zweryfikować reklamację i wydać decyzję max 14 dni od dnia jej zgłoszenia.
Jeżeli zgłaszasz zwrot, to oznajmiasz, że produkt jest w porządku, ale po prostu odstępujesz od umowy i wtedy zwracasz na własny koszt.
Reasumując - jeżeli nie chcesz ponosić kosztów, a produkt faktycznie jest inny niż deklarował sprzedawca, to zgłaszaj reklamację, nie zwrot.
Dziękuję za wskazanie właściwej drogi postępowania. Bądź zdrów 🙂
Nawzajem ;>