Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam . Podczas trwającej od 24.10 dyskusji ze Sprzedającym ( przy pomocy Allegro ) , otrzymałem zwrot pieniędzy za zakupiony towar ale nie mogę odzyskać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej , moje zapytania są ignorowane . Dokonując zakupu , na ekranie głównym oprócz podstawowych danych miałem : Dostawa za darmo , Zwrot za darmo ( 15 dni na odstąpienie od umowy ) , Kupujesz z Allegro Protect. 3.11 potwierdziłem otrzymanie pieniędzy za zwrócony towar . Prosząc o pomoc Allegro otrzymałem odpowiedż : Sprzedający zapłacił , zachęcamy do zamknięcia dyskusji . Co powinienem zrobić ? Prośba o odpowiedż
@Kaliope_Brzeg dziękuję Ci bardzo za informację o szczegółach oferty.
@Client:98840934 przepraszam, poniważ nie zwróciłam uwagi na te usatwienia oferty. Napisałam już z prośbą o wypowiedź w dyskusji w związku z tym, więc poczekaj proszę na naszą wiadomość w dyskusji jaką prowadzisz z tym sprzedającym.
To jakiś błąd Allegro czy wina sprzedającego? Czy sprzedający może ustawić w jednej ofercie jednocześnie zwrot darmowy i płatny ? Nie bardzo to rozumiem.
@Kaliope_Brzeg prawdę mówiąc wydaje mi się, że wynika to po prostu z błędnych ustawień tego sprzedającego, ale jeszcze wyjaśniam tę sprawę, gdy się czegoś dowiem, dam znać!
Dyskusja trwa już 14 dni . Mam wrażenie że odpowiedzi generuje maszyna . żadnej informacji od strony Allegro czy należy mi się zwrot kosztów przesyłki czy nie ?
Odpowiem jeszcze raz w skrócie :
zakup - strona główna : ZWROT ZA DARMO , warunki zwrotu : NA KOSZT SPRZEDAWCY .
Natomiast przy realizacji zgłoszenia zwrotu otrzymuję z Allegro info : ZWROT NA WŁASNY KOSZT ( bez możliwości wyboru innej opcji ) i adres do wysyłki . Pytanie : kto te dane wprowadza i konfiguruje ? Proszę o odpowiedż
@Client:98840934 rozumiem Twoje zdenerwowanie, ponieważ sprawa trwa już dość długo, jednak zapewniam Cię, że odpowiedzi w Twojej dyskusji są zamieszczane przez pracowników i w tej chwili poprosiliśmy o przesłanie potwierdzenia zwrotu za koszt przesyłki, który sprzedający twierdzi, że otrzymałeś. Więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, możesz na nas liczyć w dyskusji, dopóki nie otrzymasz zwrotu za przesyłkę.
Odpowiadając na Twoje pytanie - informacje o zwrotach czy metodach dostawy wprowadzają sprzedający.
Witam . Post stanowi cd zwrotu kosztów przesyłki zagranicznej . W wyniku dyskusji z firmą z Chin udało mi się odzyskać pieniądze za towar , natomiast zwrot kosztów przesyłki sprawia Sprzedającemu bardzo duży problem pomimo jasnej postawy Allegro o jego zwrocie . W dniu wczorajszym otrzymałem informacje z Allegro o tym, iż dyskusja trwa już 23 dni . Jednocześnie zadano mi pytanie : " Czy udało Ci się rozwiązać zgłoszony problem? "
Wybrałem odpowiedż " Jeszcze nie " . Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że w wyniku mojej odpowiedzi dyskusja zmieniła status z Trwającej na Nierozwiązaną , w sytuacji kiedy odpowiedziałem JESZCZE NIE.
Pytanie do Społeczności : o co tu chodzi ? Co oznacza dla Sprzedającego dyskusja Trwająca , a co Nierozwiązana ? Czy dyskusja w wyniku mojej odpowiedzi została zakończona ? Ja jej nie zakończyłem . Allegro proponuje wniosek do Allegro Protect . Z góry dziekuję za odpowiedzi
Wysyłka KURIER IN POST była niemożliwa . Nie obsługują przesyłek zagranicznych . Odpowiedż ta dotyczy komentarza Allegro w dyskusji za Sprzedającym
Wg. mnie to sprzedawca powinien wysłać swojego kuriera lub sam odebrać przedmiot. Niepotrzebnie wysłałeś na własną rękę. Chyba, że kupujący na to wyraził zgodę.
Źle napisałem. Miało być
Chyba, że sprzedający na to wyraził zgodę
@Client:44052296: tak to jest jak Allegro dopuszcza do sprzedazy bezmyslnych sprzedawców zwlaszacza z chin ktorzy walą tysiące aukcji z translatora z durnymi opisami, w durnych kategoriach z debilnymi warunkami.
Juz pisalem to kilka razy. Jak Allegro wpuszcza kolejny login to niech sprawdza po kilku dniach co pacjent wystawia, w jakich kategoriach i z jakimi cenami.
JA NIE BEDE zglaszal takich aukcji bo to nie moja robota i nikt mi za to nie placi. A propozycja pracowników serwisu zeby przesylac takie aukcje do weryfikacji jest smieszna 😄
Jakby hurtem poleciec z kasowaniem takich aukcji to pewnie kilka milionów od razu trafiloby do kosza.
Dziękuję . Bardzo dobrze to przedstawiłeś
Dziękuję za odpowiedż . Wysyłkę zrobiłem zgodnie z danymi uzyskanymi z Allegro . Jako ciekawostkę dodam, iż adres wysyłki był Chorwacja , a dotarła do Pragi . Sprzedający na początku dyskusji podważył adres zwrotny ( otrzymany z Allegro ) a po wysłaniu pieniędzy za zwrócony towar zażadał zwrotu nadplaty ???. Widać tu rękę translatora . Czy ktoś to kontroluje jakie warunki sprzedaży i zwrotu zamieszcza Sprzedający ?