Zwrot kosztów przesyłki zwrotnej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam . Podczas trwającej od 24.10 dyskusji ze Sprzedającym ( przy pomocy Allegro ) , otrzymałem zwrot pieniędzy za zakupiony towar ale nie mogę odzyskać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej , moje zapytania są ignorowane . Dokonując zakupu , na ekranie głównym oprócz podstawowych danych miałem : Dostawa za darmo , Zwrot za darmo ( 15 dni na odstąpienie od umowy ) , Kupujesz z Allegro Protect. 3.11 potwierdziłem otrzymanie pieniędzy za zwrócony towar . Prosząc o pomoc Allegro otrzymałem odpowiedż : Sprzedający zapłacił , zachęcamy do zamknięcia dyskusji . Co powinienem zrobić ? Prośba o odpowiedż
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:98840934 skoro miałeś zwrot za darmo co z jakiej racji ma sprzedawca oddawać za odesłanie 🙂 a nawet jak byś zapłacił to przy zwrocie ustawowo Ci się nie należy 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11: a nie pomyslales, ze to moglo byc odeslanie towaru ktory przyszedl juz uszkodzony. Kupujacy nie ma obowiazku odsylania poprzez SMART uszkodzonego towaru. Chyba, ze sie myle to mnie popraw.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:104371448 nie pomyślałem bo w poście jest wyraźnie podkreślony zwrot konsumencki 🙂
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11: przeciez dobrze wiesz, ze ludzie mylą non stop pojęcia i nie potrafią się wysłowić. Odstępują od umowy reklamując towar (bo allegro daje coś tam do wyboru)... zapewne wiesz o co mi chodzi.
Pozniej w toku wymiany informacji wychodzi, ze to nie byl zwrot konsumencki. Ale tak to jest jak sie nie potrafi jasno, punkt po punkcie napisac o co dokladnie chodzi.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zwrot za darmo zmienił się na drugim ekranie na ZWROT NA WłASNY KOSZT . Przesyłkę zwrotną opłaciłem ( 149,63 PLN Chorwacja ). Potwierdzenie opłaty załączyłem do dyskusji .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlatego Allegro milczy bo to ich wina.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Może daj link do aukcji, zobaczymy jakie były warunki. Na pewno nie był to Smart bo ten działa tylko na terenie Polski. I napisz jasno czy zwracałeś towar bo Ci nie pasował czy reklamowałeś.
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
https://allegro.pl/oferta/hychika-reczna-pilarka-tarczowa-750-w-3500u-12358485588?snapshot=MjAyMi0wO... Podałem powód NIE PASUJE MI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:98840934 jeśli to był zwrot ( odstąpienie ) to sprzedawca nic Ci nie ma obowiązku oddawać, a skoro był zakup smart i miałeś darmowe odesłanie, pisz do allegro niech wyjaśniają 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A zapłaciłeś za zwrot?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak. 149,63 PLN Chorwacja. Zdaję sobie sprawę, iż po wejściu w ZWROT ZA DARMO miałem informację o zwrocie na własny koszt . O tym dowiedziałem się pózniej , w momencie zgłaszania zwrotu . Informacje dla kupującego na ekranie - stronie głównej podczas zakupu były takie jakie zamieściłem poprzednio
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bo zwrot należy do kupującego, należało wówczas napisać do Allegro że zakup był w ze Smartem i nie widzisz darmowego zwrotu a taki Ci się należy. Tak zrobiłeś zgodnie z tym co napisałeś, a za zwrot bez podania przyczyny sprzedajacy nie oddają. Kasa należy się za odesłanie w ramach reklamacji, po rozpatrzeniu przez sprzedającego.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Podałem przyczynę : NIE PASUJE MI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli był to zwrot konsumencki, pisz do Allegro bo to prawdopodobnie ich błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:98840934: jesli moge Ci doradzic: napisz szybkiego e-maila do Federacji Konsumentów. Poczekasz tydzien/dwa ale powinienes otrzymac jakąś odpowiedz.
Tylko opisz jasno sytuację; punkt po punkcie bo Urząd nie bedzie zadawac dodatkowych pytań.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Możesz stanąć na wysokości zadania i jasno opisać swój problem?
Bo z tego chaotycznego opisu niewiele wynika.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:98840934 zakup nie był w ramach Smart! a przy zwrocie konsumenckim (nie reklamacji, a powód "nie pasuje mi" wskazuje na zwrot konsumencki) jako konsument musisz zapłacić za przesyłkę zwrotną do sprzedającego. Natomiast sprzedający – wraz z pieniędzmi za przedmiot – powinien zwrócić Ci koszt przesyłki w pierwszą stronę w wysokości równej najtańszej przesyłce w ofercie, a dostawa była darmowa, więc w takiej sytuacji nie musi zwracać Ci kosztów odesłania przesyłki do niego.
Gdyby to była reklamacja, to po jej uznaniu powinien zrwrócić Ci wszystkie koszty w tym koszty przesyłek.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@la_nika Chodzi o to, że w aukcji jest obietnica darmowego zwrotu a po kliknięciu w warunki zwrotu, żadnego darmowego nie ma. Trochę to dziwne. Dlaczego tak jest?
Kama

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo dziękuję za trafną odpowiedż . O to mi chodzi .
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »