anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów przesyłki zwrotnej

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Witam . Podczas trwającej od 24.10 dyskusji ze Sprzedającym ( przy pomocy Allegro ) , otrzymałem zwrot pieniędzy za zakupiony towar ale nie mogę odzyskać zwrotu kosztów przesyłki zwrotnej , moje zapytania są ignorowane . Dokonując zakupu , na ekranie głównym oprócz podstawowych danych miałem : Dostawa za darmo , Zwrot za darmo ( 15 dni na odstąpienie od umowy ) , Kupujesz z Allegro Protect.      3.11 potwierdziłem otrzymanie pieniędzy za zwrócony towar .  Prosząc o pomoc Allegro otrzymałem odpowiedż : Sprzedający zapłacił , zachęcamy do zamknięcia dyskusji . Co powinienem zrobić ? Prośba o odpowiedż

oznacz moderatorów
31 ODPOWIEDZI 31

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kaliope_Brzeg dziękuję Ci bardzo za informację o szczegółach oferty.
@Client:98840934 przepraszam, poniważ nie zwróciłam uwagi na te usatwienia oferty. Napisałam już z prośbą o wypowiedź w dyskusji w związku z tym, więc poczekaj proszę na naszą wiadomość w dyskusji jaką prowadzisz z tym sprzedającym. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@la_nika 

To jakiś błąd Allegro czy wina sprzedającego? Czy sprzedający może ustawić w jednej ofercie jednocześnie zwrot darmowy i płatny ? Nie bardzo to rozumiem.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Kaliope_Brzeg prawdę mówiąc wydaje mi się, że wynika to po prostu z błędnych ustawień tego sprzedającego, ale jeszcze wyjaśniam tę sprawę, gdy się czegoś dowiem, dam znać! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Dyskusja trwa już 14 dni . Mam wrażenie że odpowiedzi generuje maszyna . żadnej informacji od strony Allegro czy należy mi się zwrot kosztów przesyłki czy nie  ?

Odpowiem jeszcze raz w skrócie :

zakup  - strona główna  : ZWROT ZA DARMO ,  warunki zwrotu  : NA KOSZT SPRZEDAWCY .

Natomiast przy realizacji zgłoszenia zwrotu otrzymuję z Allegro info  : ZWROT NA WŁASNY KOSZT ( bez możliwości wyboru innej opcji ) i adres do wysyłki . Pytanie  : kto te dane wprowadza i konfiguruje ? Proszę o odpowiedż

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:98840934 rozumiem Twoje zdenerwowanie, ponieważ sprawa trwa już dość długo, jednak zapewniam Cię, że odpowiedzi w Twojej dyskusji są zamieszczane przez pracowników i w tej chwili poprosiliśmy o przesłanie potwierdzenia zwrotu za koszt przesyłki, który sprzedający twierdzi, że otrzymałeś. Więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, możesz na nas liczyć w dyskusji, dopóki nie otrzymasz zwrotu za przesyłkę. 
Odpowiadając na Twoje pytanie - informacje o zwrotach czy metodach dostawy wprowadzają sprzedający.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Witam . Post stanowi cd zwrotu kosztów przesyłki zagranicznej . W wyniku dyskusji z firmą z Chin udało mi się odzyskać pieniądze za towar , natomiast zwrot kosztów przesyłki sprawia Sprzedającemu bardzo duży problem pomimo jasnej postawy Allegro o jego zwrocie . W dniu wczorajszym otrzymałem informacje z Allegro o tym, iż dyskusja trwa już 23 dni . Jednocześnie zadano mi pytanie : " Czy udało Ci się rozwiązać zgłoszony problem? "

Wybrałem odpowiedż " Jeszcze nie "  . Jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że w wyniku mojej odpowiedzi dyskusja zmieniła status z Trwającej na Nierozwiązaną , w sytuacji kiedy odpowiedziałem JESZCZE NIE.

Pytanie do Społeczności : o co tu chodzi ?   Co oznacza dla Sprzedającego dyskusja Trwająca , a co Nierozwiązana ? Czy dyskusja w wyniku mojej odpowiedzi została zakończona ? Ja jej nie zakończyłem . Allegro proponuje wniosek do Allegro Protect . Z góry dziekuję za odpowiedzi

oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Wysyłka KURIER IN POST była niemożliwa . Nie obsługują przesyłek zagranicznych .  Odpowiedż ta dotyczy komentarza  Allegro w dyskusji za Sprzedającym

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Wg. mnie to sprzedawca powinien wysłać swojego kuriera lub sam odebrać przedmiot. Niepotrzebnie wysłałeś na własną rękę. Chyba, że kupujący na to wyraził zgodę.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

Źle napisałem. Miało być

Chyba, że sprzedający na to wyraził zgodę

oznacz moderatorów

Client:104371448
#14 Krzewiciel#

@Client:44052296: tak to jest jak Allegro dopuszcza do sprzedazy bezmyslnych sprzedawców zwlaszacza z chin ktorzy walą tysiące aukcji z translatora z durnymi opisami, w durnych kategoriach z debilnymi warunkami.

Juz pisalem to kilka razy. Jak Allegro wpuszcza kolejny login to niech sprawdza po kilku dniach co pacjent wystawia, w jakich kategoriach i z jakimi cenami.

JA NIE BEDE zglaszal takich aukcji bo to nie moja robota i nikt mi za to nie placi. A propozycja pracowników serwisu zeby przesylac takie aukcje do weryfikacji jest smieszna 😄

Jakby hurtem poleciec z kasowaniem takich aukcji to pewnie kilka milionów od razu trafiloby do kosza.

oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Dziękuję . Bardzo dobrze to przedstawiłeś

oznacz moderatorów

Client:98840934
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za odpowiedż . Wysyłkę zrobiłem zgodnie z danymi uzyskanymi z Allegro . Jako ciekawostkę dodam, iż adres wysyłki był Chorwacja , a dotarła do Pragi . Sprzedający na początku dyskusji podważył adres zwrotny ( otrzymany z Allegro ) a po wysłaniu pieniędzy za zwrócony towar zażadał zwrotu nadplaty ???.  Widać tu rękę translatora . Czy ktoś to kontroluje jakie warunki sprzedaży i zwrotu zamieszcza Sprzedający ?

oznacz moderatorów