anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kosztów

Client:43651104
#1 Nowicjusz#

Witam jak domagać się o zwrot kosztów przy wysłaniu za dużej kwoty za zakup? 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

xyz96
#21 Demiurg#

Wyślij sprzedawcy mailem lub listem poleconym wezwanie do zwrotu nadpłaty, podając numer konta. Jeśli to nie pomoże, zrób to samo w Dyskusji https://allegro.pl/dyskusje/nowa i poproś tam o pomoc Allegro.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

TĄ SPRAWĘ MUSISZ ZAŁATWIĆ ZE SPRZEDAJĄCYM TYM BARDZIEJ , ŻE NIE NAPISAŁEŚ O CO CHODZI . JEŚLI NIE WYPRACUJECIE ROZWIĄZANIA POLUBOWNIE OTWORZ DYSKUSJĘ I PO 24 H POPROŚ ADMINISTRATORA O POMOC .

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Czytanie tekstu pisanego wielkimi literami jest uciążliwe i wkurzające. Że nie wspomnę o netykiecie. Miej to na uwadze, proszę 🙂

_____________
Kama
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Kaliope_Brzeg JUŻ O TYM PISAŁEM MAM 5 Z PRODU Z DUŻYM KAWAŁKIEM I Z RACJI SŁABEGO WZROKU NIE CHCĘ NAROBIĆ BŁĘDÓW . PRZEPRASZAM ZA DYSKOMFORT

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@mdrogeria  Widocznie gdzieś mi umknęło. Skoro w jakikolwiek sposób Ci to pomaga to przeżyję 🙂

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@mdrogeria, to zakładamy okularki 🙂
kogoś to będzie mocno męczyć tak że zacznie zgłaszać te posty z capsem..

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

Patryk0701 BEZ OKULARÓW EKRANU NIE WIDZĘ sealed

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@mdrogeria To może "ułatwienia dostępu" są rozwiązaniem dla Ciebie?

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

Mac20ek00
#13 Ambasador#

Może warto się pokusić o okulary ?

oznacz moderatorów

Knowhere
#21 Demiurg#

@Mac20ek00 Pisał już wyżej, że bez okularów to nawet ekranu nie widzi😛

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów