anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kosztow przesyłki w ramach reklamacji

carbumar
#8 Zapaleniec#

odpowiedz z allegro,prosze o wyjasnienie;  Jeśli reklamacja została odrzucona, produkt nie powinien zostać naprawiony. Naprawa towaru (lub też wymiana uszkodzonego siłownika) sugeruje, że Sprzedawca reklamację uznał. Kupujący wskazał jednak, że korzystał z prawa do gwarancji. W jej przypadku, to gwarant ustala warunki gwarancji, w tym jego odpowiedzialność za koszty związane z demontażem czy transportem wadliwych rzeczy. Jeśli w tej sytuacji, gwarant w warunkach gwarancji nie stwierdza, że koszty przesyłki leżą po jego stronie, Sprzedawca nie ma obowiązku ich pokrycia.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@carbumar sprawdziłam, że napisałeś do nas w tej sprawie także w wiadomości e-mail i otrzymałeś odpowiedź (sprawa nr 31290571), jeśli masz dodatkowe pytania na ten temat to zachęcam Cię do kontynuowania rozmowy w prowadzonej sprawie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

Kwestię gwarancji reguluje umowa gwarancji, zwana potocznie kartą gwarancyjną. Sprzedawca zazwyczaj nie jest stroną w przypadku kiedy klient zgłasza reklamację z tytułu gwarancji (nawet jak jest pośrednikiem, choć nie ma takiego obowiązku), chyba że sam jest gwarantem lub serwisem gwarancyjnym. Do tego klient zgłaszając reklamację musi się określić czy korzysta z gwarancji czy niezgodności z umową (i nie może potem sobie tego zmieniać w zależności od tego co mu bardziej pasuje). 

A i przepisy kodeksu cywilnego nie mają zastosowania do gwarancji. To dobrowolna umowa pomiędzy stronami i prawo nie wtrąca się w jej treść.

oznacz moderatorów