Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
odpowiedz z allegro,prosze o wyjasnienie; Jeśli reklamacja została odrzucona, produkt nie powinien zostać naprawiony. Naprawa towaru (lub też wymiana uszkodzonego siłownika) sugeruje, że Sprzedawca reklamację uznał. Kupujący wskazał jednak, że korzystał z prawa do gwarancji. W jej przypadku, to gwarant ustala warunki gwarancji, w tym jego odpowiedzialność za koszty związane z demontażem czy transportem wadliwych rzeczy. Jeśli w tej sytuacji, gwarant w warunkach gwarancji nie stwierdza, że koszty przesyłki leżą po jego stronie, Sprzedawca nie ma obowiązku ich pokrycia.
@carbumar sprawdziłam, że napisałeś do nas w tej sprawie także w wiadomości e-mail i otrzymałeś odpowiedź (sprawa nr 31290571), jeśli masz dodatkowe pytania na ten temat to zachęcam Cię do kontynuowania rozmowy w prowadzonej sprawie.
Kwestię gwarancji reguluje umowa gwarancji, zwana potocznie kartą gwarancyjną. Sprzedawca zazwyczaj nie jest stroną w przypadku kiedy klient zgłasza reklamację z tytułu gwarancji (nawet jak jest pośrednikiem, choć nie ma takiego obowiązku), chyba że sam jest gwarantem lub serwisem gwarancyjnym. Do tego klient zgłaszając reklamację musi się określić czy korzysta z gwarancji czy niezgodności z umową (i nie może potem sobie tego zmieniać w zależności od tego co mu bardziej pasuje).
A i przepisy kodeksu cywilnego nie mają zastosowania do gwarancji. To dobrowolna umowa pomiędzy stronami i prawo nie wtrąca się w jej treść.