Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
kupiłam buty. Przyszły i zamek jest zepsuty. Zapytałam sprzedawcy czy jest opcja wymiany bo buty są ładne. Sprzedawca odpisał, że już ich nie mają i muszę zwrócić.
Czyli sprzedali mi ostatnią parę, która była zepsuta i która na pewno wróciła już nie raz do nich jako zepsuta. Wiedzieli o tym i mimo to wystawili ostatnią parę na sprzedaż, narażając mnie na poniesienie bezsensownego kosztu przeyłki.
Chę zwrotu tej kwoty, jest jakaś opcja ?
Opcja zwrotu nie wchodzi w grę, bo zwrotowi podlega tylko towar nowy bez uszkodzeń i śladów użytkowania, gdy się nie spodoba, nie pasuje itp.
Tu w grę wchodzi tylko i wyłącznie reklamacja, bo buty są uszkodzone.
Wyślij towar w ramach reklamacji bez pobrania.
Załącz pismo reklamacyjne, w którym widnieją Twoje dane - nick Allegro, data zakupu, opis wady obuwia i Twoje roszczenia - zwrot pieniędzy.
W przypadku, gdy sprzedawca nie ma już obuwia, a uszkodzonego obuwia nie można naprawić, a dziwi mnie, że producent nie może naprawić zamka, powinien pozytywnie rozpatrzyć reklamację i zwrócić Ci wszelkie poniesione przez Ciebie koszty tj. koszt obuwia, koszt wysyłki obuwia do Ciebie i równowartość za odesłanie obuwia do sprzedawcy.
Nie daj się zwieść sprzedawcy używającego pojęcia "zwrócić". Zwrotem zazwyczaj określa się odstąpienie od umowy bez podania przyczyny, gdy kupujący odsyła towar na własny koszt. Tak jak napisała Wioletta, złóż reklamację. Przy uznanej reklamacji sprzedawca zwraca Ci wpłaconą kwotę i koszt odesłania.
@Wioletta2701"bo zwrotowi podlega tylko towar nowy bez uszkodzeń i śladów użytkowania, gdy się nie spodoba,"
To nieprawda, zwrotowi podlegają także towary używane, z uszkodzeniami i ze śladami użytkowania kupione przez osoby prywatne od firmy 🙂 Taki towar można zwrócić (odstąpić od umowy), ale bardziej opłaca się reklamować.
Dziękuję za informację ☺️ Ja byłam przekonana, że zwrotowi podlega towar nowy. Znów się czegoś mądrego dowiedziałam 😊