Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie można anulować zamówienia? Zamówiłem towar o 00:17, a o 00:37 jest to wskazane na zwrocie towaru. W rezultacie twoja strona pokazuje mi, że produkt został zwrócony sprzedawcom. Czy możesz pomyśleć o zrobieniu czegoś takiego jak anulowanie zamówienia? To nonsens. Czekam dwa dni. Mylę się I więcej Sprzedawcy nie martwią się szczególnie o konsumentów. Z korespondencji „Uważamy, że odmówiliśmy? Prawdopodobnie byłoby to coraz prostsze. „Ktoś płaci za zamówienie i po kilku minutach opuszcza go ...”
@Client:71958079 W momencie kliknięcia Kup Teraz lub wygrania licytacji dochodzi do zawarcia umowy między kupującym a sprzedającym, dlatego opcja prostego anulowania nie jest dostępna. W przypadku rezygnacji z zakupu kupujący musi się skontaktować ze sprzedającym, by poinformować o odstąpieniu od umowy.
@nat_not, albo po tygodniu bez opłacenia/odebrania transakcja przepada 🙂
Mylę się I więcej Sprzedawcy nie martwią się szczególnie o konsumentów.
że co? 😄 mniej translatora następnym razem.. 😂 🤣