Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Wczoraj podczas problemów z płatnościami zakupiłam przedmiot i go anulowałam. Pieniądze z konta zeszły, natomiast u sprzedającego jest status "nieopłacone', w związku z tym żadnego zwrotu nie może zrobić. Płaciłam w tej transakcji również kuponem i zależy mi na jego i pieniędzy odzyskaniu oraz zamówieniu przedmiotu ponownie. Proszę o pomoc. Wyjeżdżam i chciałam to załatwić do piątku.
@TomiP2 sprawdziłam i ta płatność zaksięgowała się poprawnie. Widzę, że sprzedający dziś zlecił zwrot tej wpłaty, a płatność jest w tej chwili księgowana. Gdy zwrot się zaksięguje, otrzymasz nowy kupon do wykorzystania przy zakupie. Kupon znajdziesz tutaj oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".
Dziękuję za informacje. Sprzedający sprawdził dokładnie i już dokonał zwrotu środków. Mam je na koncie, jednakże nadal brak kuponu.
Już jest. Sprawa załatwiona.
@TomiP2 super 🙂 dziękuję za informację!