anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot kuponu i błędny status płatności u sprzedającego

TomiP2
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. Wczoraj podczas problemów z płatnościami zakupiłam przedmiot i go anulowałam. Pieniądze z konta zeszły, natomiast u sprzedającego jest status "nieopłacone', w związku z tym żadnego zwrotu nie może zrobić. Płaciłam w tej transakcji również kuponem i zależy mi na jego i pieniędzy odzyskaniu oraz zamówieniu przedmiotu ponownie. Proszę o pomoc. Wyjeżdżam i chciałam to załatwić do piątku.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

TomiP2
#7 Wielbiciel#

Nr transakcji: 12271790436

 

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TomiP2 sprawdziłam i ta płatność zaksięgowała się poprawnie. Widzę, że sprzedający dziś zlecił zwrot tej wpłaty, a płatność jest w tej chwili księgowana. Gdy zwrot się zaksięguje, otrzymasz nowy kupon do wykorzystania przy zakupie. Kupon znajdziesz tutaj oraz na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".   

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

TomiP2
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informacje. Sprzedający sprawdził dokładnie i już dokonał zwrotu środków. Mam je na koncie, jednakże nadal brak kuponu.

oznacz moderatorów

TomiP2
#7 Wielbiciel#

Już jest. Sprawa załatwiona.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@TomiP2 super 🙂 dziękuję za informację! 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów