Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zwróciłam towar, który opłaciłam w części kodem z kuponu mybenefit, resztę zapłaciłam blikiem. Towar był niezgodny z opisem, dokonałam zwrot tego samego dnia, sprzedawca zwlekał ze zwrotem środków, po dyskusji na allegro – odpisał , ze towar zgłosiłam jak uszkodzony i zwrot przyjmuje , co już było nie prawdą, ponieważ opisałam, iż towar był niezgodny ze zdjęciem. Sprzedawca powiadomił mnie, że środki zostały zwrócone w takiej formie w jakiej dokonałam zapłaty. Na rachunek faktycznie trafiła kwota, którą zapłaciłam blikiem, nie odnajduję natomiast zwrotu kuponu wartości ponad 100 zł użytego podczas zakupu , sprzedawca twierdzi , iż „jeżeli zostały spełnione warunki podane przy kuponie wszystko jest automatyczne” i kupon powinien być w zakładce moje kupony. Minął następny tydzień i nie odnajduję takiego kuponu w zakładce kupony. Proszę o podpowiedź, może źle szukam ?
Nie w zakladce, tylko powinien być do wykorzystania podczas zakupu, podczas płatności -masz na dole po lewej "Twoje zniżki" i tam powinien być do wykorzystania.
bardzo dziękuję , sprawdzę przy zakupie 🙂
Sprawdź, uważaj bo ważna jest 14dni, a jak nie będzie zniżki to pisz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb
bardzo dziękuję za pomoc, zwrotu w "Twoje zniżki" nie ma, nie można wykorzystać przy zapłacie, wykorzystałam ten link , wysłałam zapytanie, mam czekać na odpowiedź drogą e-mailową , pozdrawiam 🙂