anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot kuponu od sprzedajacego

olarys0
#8 Zapaleniec#

Witam,

zwróciłam towar,  który opłaciłam w części kodem z kuponu mybenefit, resztę zapłaciłam blikiem. Towar był niezgodny z opisem, dokonałam zwrot tego samego dnia, sprzedawca zwlekał ze zwrotem środków, po dyskusji na allegro – odpisał , ze towar zgłosiłam jak uszkodzony i zwrot przyjmuje , co już  było nie prawdą, ponieważ opisałam, iż towar był niezgodny ze zdjęciem. Sprzedawca powiadomił  mnie,  że środki zostały zwrócone w takiej formie w jakiej dokonałam zapłaty. Na rachunek faktycznie  trafiła kwota, którą zapłaciłam blikiem,   nie odnajduję  natomiast zwrotu  kuponu wartości ponad 100 zł użytego podczas zakupu ,  sprzedawca twierdzi , iż „jeżeli zostały spełnione warunki podane przy kuponie wszystko jest automatyczne” i kupon powinien być w zakładce moje kupony. Minął następny tydzień i nie odnajduję takiego kuponu w zakładce kupony.  Proszę o podpowiedź, może źle szukam ?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Nie w zakladce, tylko powinien być do wykorzystania podczas zakupu, podczas płatności -masz na dole po lewej "Twoje zniżki" i tam powinien być do wykorzystania.

oznacz moderatorów

olarys0
#8 Zapaleniec#

bardzo dziękuję , sprawdzę przy zakupie 🙂

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdź, uważaj bo ważna jest 14dni, a jak nie będzie zniżki to pisz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=9225c771-efb6-4de8-8580-76bd8d7c77eb

oznacz moderatorów

olarys0
#8 Zapaleniec#

bardzo dziękuję za pomoc, zwrotu w "Twoje zniżki" nie ma, nie można wykorzystać przy zapłacie, wykorzystałam ten link , wysłałam zapytanie, mam czekać na odpowiedź drogą e-mailową , pozdrawiam 🙂

oznacz moderatorów