Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam! Zakupiłam produkt, płaciłam kuponem, ale był problem z płatnością, anulowałam ją zapłaciłam jeszcze raz, ale sytuacja się powtórzyła. Anulowałam więc zakup. Kupiłam ten sam produkt u innego sprzedawcy, ale kuponu mojego już nie było...zapłaciłam tradycyjnym przelewem on- line. Czytałam, że płatnością kuponem została rozpoczęta, dlatego nie mogłam go znów użyć i pieniądze wrócą po 24 h, ale 24 h minęły a pieniążków nie ma....Mam nadal czekać czy powinnam coś zrobić, żebym znów mogła użyć kuponu?
@katarzynka5353 nie pieniądze tylko przy nieudanej płatności wraca kupon do 24h
@katarzynka5353 Cześć. 🙂 Anulowałam dla Ciebie tę płatność, kupon odnowi się na Twoim koncie w ciągu 24 godzin. Znajdziesz go w sekcji Twoje zniżki w formularzu dostawy i płatności podczas kolejnych zakupów. 🙂
Dzień dobry, czy mógłbym poprosić o przyspieszenie zwrotu kuponu, który wykorzystałem przy płatności za anulowane po chwili przeze mnie zamówienie? Zamówienie chcę ponowić, ale z wykorzystaniem kuponu rabatowego.
Numer transakcji: 4dce5660-c3f7-11ed-97df-2b1fd87e68c6
Jeżeli anulowałeś to kupon masz w ciągu 24godz do wykorzystania podczas płatności.
@Marcin_Karlino Kupon powinien wrócić na Twoje konto w krótkim czasie.