Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dostałem zwrot towaru od kupującego, ale nie dołączył on paragonu który wysyłałem razem z paczką, twierdzi że nie dostał żadnego paragonu i nakazał mi zrobić zwrot. Ponadto napisał że w mojej zakładce o zwrotach nie ma tam mowy o zwracaniu paragonu. Chciałem wcześniej nawet dodać taką informacje ,ale nie ma gdzie tego wpisać w tej zakładce .Proszę o rade co mam zrobić ?
A co da Ci taki wpis, kupujacy nie musi odsalać paragonu, wystarczy że potwierdzi swój zakup a jak kupił przez Allegro i robi tu zwrot to nie ma już żadnego problemu.
skoro nabiłem wartość towaru na kase, to musze zapłacić od tego vat, klient zwraca towar wraz z paragonem to moge przez ksiegowość anulować zakup, jeśli odeśle towar bez paragonu to ja jestem w plecy
@Alutar kto Ci to powiedział, zmień księgową !
Do zwrotu wyksięgowania nie potrzebujesz paragonu, jest przydatny ale nie obowiązkowy 🙂
tym bardziej w każdym sklepie stacjonarnym ,kiedy chcemy zwrócić towar to każdy pyta o paragon, inaczej nie dokonują zwrotu
@Alutar ale my nie jesteśmy sklepami stacjonarnymi tam zwroty są na innych zasadach i dobrowolne a nie obowiązkowe, przy sprzedaży internetowej do udowodnienia zakupu wystarczy potwierdzenie, przelew itp.
ok.dzieki
@Alutar a zwrotu nie możesz uwarunkować od zwrotu paragonu, jest to klauzula abuzywna UOKiK ma taką listę https://www.rejestr.uokik.gov.pl/ sprawdź zawsze jak coś dopiszesz 🙂 tak samo zapis że towaru używanego nie przyjmiesz itp.
A do zwrotu bez paragonu, drukuj odstąpienie, jak masz kasę online to kopię paragonu, potwierdzenie zwrotu kasy i to wystarczy księgowej do wyksięgowania 🙂
Brak paragonu lub faktury nie skutkuje wykluczeniem możliwości dokonania zwrotu towaru zakupionego przez Internet. Można udokumentować taki zakup w każdy inny, dowolny sposób. Z kolei gdy w regulaminie sklepu znajdują się takie postanowienia, absolutnie nie wiążą one klienta.
ustawa konsumencka, uokik w żadnym miejscu nie twierdzi, że dowód zakupu ma odtwarzać sprzedawca, sugeruje, że są inne równoważne dowody zakupu, które ma możliwość przedstawić kupujący
@Alutar lepiej przyjmij zwrot i nie rób draki bo możesz tylko sobie zaszkodzić jak kupujacy zacznie dyskusję i wystawi Ci negatywny komentarz.
Nie jest potrzebny paragon a dowód zakupu czyli na allegro z oczywistych względów nic więcej nie potrzeba.
W sklepie stacjonarnym również wystarczy dowód zakupu czyli np płatność kartą w sklepie (wyciąg z konta).
@Alutar jeśli nie otrzymujesz paragonu a posiadasz kasę ON-LINE, która nie drukuje kopi z automatu np Elzab K10 to na tej kasie można odszukać paragon i go ręcznie wydrukować... czasochłonne z poziomu kasy, może się da szybciej po podłączeniu pod komputer
Druga opcja...
Wchodzisz w Obsługa zamówień > Zwroty towarów
Wybierasz zwrot który Cię interesuje... w górnym prawym rogu masz 3 pionowe kropki gdzie po ich naciśnięciu wyświetla się Generuj szczegóły zwrotu.. i sobie pobierasz i drukujesz
Następnie dokonujesz zwrotu wpłaty
Najlepiej kolejnego dnia gdyż Allegro musi wszystko przetrawić wchodzisz znów na zwrot, klikasz przejdź do zamówienia, na miniaturką zdjęcia masz kwadracik, który zaznaczasz a na dole wyskakuje zielony pasek na którym klikasz Drukuj > Szczegóły zamówień i sobie drukujesz, łącze te dwa papierki ze sobą, ręcznie piszę adnotację "Paragon nie dostarczony przez Kupującego podczas zwrotu" i moja księgowa bez problemu to rozlicza
@AR_Auto_Czesci Wchodzisz w Obsługa zamówień > Zwroty towarów - jak dodać zwrot tutaj?