Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Wpadł mi pewien pomysł i chciałbym się nim podzielić. Otóż chodzi o niektóre opakowania tudzież wkłady chłodzące, bo wiadomo, że mogą być wykorzystywane ponownie przez sprzedającego i czy możnaby było pomyśleć nad tym aby kupujący który otrzymał przesyłkę właśnie zapakowaną np. w pudełko ze styropianu z wkładami chłodzącymi są to rzeczy które są niezbędne aby zamówiony towar (w tym przypadku spożywka) dojechał świeży do klijenta i teraz ja jako ten klijent po otrzymaniu przesyłki chciałbym zwrócić do sprzedającego owe pudełko i wspomniane wkłady chłodzące tak aby sprzedający nie był stratny na dodatkowym materiale ale też żebym mógł w prosty sposób skorzystać np. z możliwości zwrotu opakowania. Wiem, że jest to temat obszerny, bo są różne opakowania ale gdyby skupić się na tych wielokrotnego użytku jakoś może lepiej by było dla środowiska, ponieważ mi szkoda wyrzucać tych pudełek styropianowych i tych wkładów i też nie mam potrzeby ich używania, a z wielką chęcią bym je zwrócił do nadawcy. Jak by coś takiego się widziało?
@Wojtas-Thug
Ze strony Allegro wystarczyłaby odrobina tzw. "dobrej woli" i udostępnienie wyboru trzeciego (z dwóch obecnie dostępnych) powodów odesłania (czyli ZWROTU) przesyłki:
Obecnie są dostępne:
- ODSTĄPIENIE (z Art. 27 UoPK)
- REKLAMACJA
nie stanowi jednak technicznego problemu wprowadzenie przejrzystej opcji np. "ODSYŁAM OPAKOWANIE"
Allegro umożliwia jednak składanie np. reklamacji niezwiązanych z transakcją.
@Wojtas-Thug
Na Allegro jest taka możliwość (nazywa się SMART!) i korzysta z niej już pokaźna ilość Kupujących.
W ramach SMART! Allegro zapewnia Kupującemu możliwość odesłania przesyłki do Sprzedawcy bez ponoszenia przez Kupującego i Sprzedawcę żadnych dodatkowych kosztów .
Nieprawda. Smart nie jest za darmo, trzeba go kupić, a cena towarów dostępnych w Smart jest wyższa ze względu na to, że sprzedawcy ukrywają w niej koszty dopłat do Smarta. Poza tym kupujący odsyłając opakowanie w ramach Smart traci "darmowy" zwrot samego towaru na wypadek odstąpienia od umowy.
@xyz96
Przed opublikowaniem wpisu - czytaj to co napisałeś. Być może w ten sposób zmniejszysz ryzyko kompromitacji w opinii tych, którzy czytać potrafią.
Nie jest napisane, że SMART! jest za darmo (niegrzecznie jest więc pisać, że nieprawdą jest to co nie zostało napisane. Chyba, że to był tytuł Twojej wypowiedzi ?).
Pisałem o przypadkach gdy SMART! jest już opłacony (nadpłacony, przepłacony, etc.) - zarówno przez Kupującego jak i Sprzedającego - stąd brak dodatkowych kosztów po stronie Sprzedawcy jak i Kupującego.
kupujący odsyłając opakowanie w ramach Smart traci "darmowy" zwrot samego towaru na wypadek odstąpienia od umowy.
Interesujące ... Czy ktoś odsyła towar "luzem" ? 🤣
@xyz96
Napiszesz jeszcze coś śmiesznego ?
@A3dam 😄 😄 😄
Idź komplikować proste sprawy na inne forum.