Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jedyna informacja jaką mam o zleceniu zwrotu płatności (w całości lub części) przez sprzedawce to mail od allegro. Gdyby zdarzyło się, że mail zaginie (np trafi do spamu), to na allegro.pl nie znalazłem żadnego potwierdzenia zlecenia takiego zwrotu.
Czy ja czegoś nie widzę, czy nie ma możliwości tego sprawdzić?
@sorier Przejdź do zakładki Moje zakupy. Odfiltruj zamówienia, korzystając z przycisku "Zwroty". Przy właściwej transakcji wybierz "Szczegóły zakupu", a następnie "Rozwiń szczegóły zwrotu". Tam sprawdzisz na jakim etapie jest sprawa.
Dziękuje, ale nie chodzi o zwrot zakupionego przedmiotu tylko płatności. Na chwilę obecna mam dwie takie sytuacje. Pierwsza, to zwrot części płatności (nadpłaty) za przysłanie przez pomyłkę innego tańszego przedmiotu. Druga, to zwrot całości za niezrealizowaną sprzedaż z powodu braku towaru u sprzedawcy.
W zakładce "Moje zakupy", w szczegółach zakupu, nie ma żadnej informacji o zwrocie płatności.
Filtr "zwroty" pokazuje mi zwrócone zakupy.
@sorier W szczegółach zwrotu powinieneś widzieć np. taką informację dotyczącą pieniędzy:
Natomiast jeśli nie zlecałeś zwrotu towaru przez nasz system, takiej informacji nie znajdziesz w zakładkach.
Informacje w takiej formie (jak na zrzucie) mam tylko w przypadkach gdy odsyłam przedmiot i dostaje zwrot płatności.
W opisanych powyżej zakupach niczego nie zwracałem. To sprzedawca ma zwrócić płatność za niedostarczony przedmiot (w całości lub części). A ja tego nie mogę potwierdzić.
@sorier W tej sytuacji pozostaje jedynie powiadomienie mailowe.
Pozostają maile, a jeżeli maila nie będzie to pozostaje wierzyć sprzedawcy na słowo i czekać na przelew.
Dziękuje za zaangażowanie. Pozdrawiam