Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wmarcu zostalo dokonanie zamowienia. Przyszla przesylka ale w zawartosc byla niezgodna z zamowieniem. Przesylka zostala odeslana na adres sprzedajacego po uprzedniej rozmowie ze sprzedawca. Przesylka dotarla do nadawcy ale nadawca-sprzedawca nie chce jej odebrac. W zwiazku z tym przesylka wraca non stop do klienta. Poczta Polska wysyla pisma i grozi ,ze obciazy klienta za utylizacje paczki. Pani w firmie sprzedajacej udaje kretynke . Co zrobic w takim wypadku?
@Client:101345276 sugeruję, abyś założyć dyskusję ze sprzedawcą. Po 24 godzinach będziesz mógł poprosić o pomoc doradcę.
Dyskusja ze sprzedawca trwa od marca. Dokladnie chodzi o moja mame. Mama cos sobie zamowila na Allegro . Teraz kobieta placze w domu bo nie moze sobie poradzic ze sprzedawca. Kazali odeslac blednie wyslana paczke. Paczki jednak nie odbieraja i ona krazy od mojej mamy do firmy sprzedajacej. Mama dzwoni do firmy a pani udaje ,ze jest zdziwiona ,ze to trwa nadal. Dzis przyznala sie ,ze nie odebrali paczki bo oplata za nia przekroczyla zawartosc. Kurcze co za nienormalni sprzedaja na Allegro. Moze w tej paczce jest cos nielegalnego i teraz firma sie boi ? Moze powinnam zglosic to na policje jako nekanie 80 letniej kobiety?
"oplata za nia przekroczyla zawartosc" Czy przesyłka była nadana za pobraniem?
No i już wiadomo co jest nie tak. Coś źle odesłaliście. Niestety ale oni nie powinni tak ponosić kosztów odbioru. Albo się odsyła jako darmowy zwrot albo ponosi koszt wysyłki. A firma potem ma obowiązek zwrócenia kosztów najtańszej wysyłki w ofercie.
dokładnie
Prosze przeczytaj jeszcze raz moj wpis . Czytaj ze zrozumieniem. Wszystko zostalo zrobione i wyslane tak jak pracownik firmy w mailu podal instrukcje.