Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
24 września zakupiłam produkt blikiem i po dziesięciu minut anulowałam, allegro przysłało mi wiadomość następnego dnia, że sprzedający zlecił zwrot. Kiedy weszłam wczoraj na aplikację banku dostałam powiadomienie zwrot blikiem z całą kwota i miałam te pieniądze na koncie. Jednak dziś zdjęto mi blokadę czyli tą kwotę za produkt i ściągnęli mi znowu pieniądze z konta. Kiedy wchodzę na szczegóły zakupu to pokazuje się, że sprzedawcą zlecił zwrot i pieniądze dotrą 28 wrzenia- 3 października. Czy dostanę ten kolejny zwrot pieniędzy?
@Client:111991522 widzę, że były 2 próby opłacenia zamówienia - jedna płatność jest anulowana, a druga została przekazana do sprzedającego i zlecił on już zwrot pieniędzy.
Jeżeli widnieje płatność na koncie bankowym w blokadzie - to wpłata powinna wrócić na rachunek. W celu ustalenia szczegółów zdjęcia takiej blokady zachęcam do bezpośredniego kontaktu z bankiem. Jeżeli jednak pobrało podwójnie kwotę - to proszę prześlij do nas oba potwierdzenia pobranych płatności w formacie pdf przez ten formularz.
Właśnie nie mam już blokady, bo już zdjęli i pobrali mi z konta te pieniądze co dostałam wczoraj za zwrot. Też w historii transakcji ten wczorajszy zwrot pieniędzy nie widnieje mimo, że stan konta mi się zmienił, jedyne co mam to, że znowu pobrali pieniądze ze zwrotu
Jeżeli zwrot BLIK jest przez przelewy24 to wróci w 48h (tak mam w PKO BP Inteligo), zaś jeśli zwrot BLIK jest przez PayU to jest natychmiast (tak jest w Nest Bank)
Jak BLIKiem to nawet po zleceniu zwrotu przez sprzedającego i operatora platności tu na Allegro może to trwać i 5dni.