Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Płaciłem Blikiem za zamówienie, które częściowo zwróciłem. Po 2 tygodniach napisałem do sprzedajacego czy wszystko ok ze zwrotem, bo wciąż nie dostałem przelewu, na co ten chyba się troche zdziwił. W międzyczasie sprawdzałem historię karty kredytowej i zobaczyłem dziwną transakcję, która okazał się być zwrotem za wspomniane zamówienie.
Czy to jakiś błąd systemu czy Allegro wysyła zwroty byle gdzie?
@lateksowy Allegro wysyła zwroty tam, skąd płaciłeś za towar.
@xyz96 No to tym razem wysłało gdzie indziej. W historii zamówienie jest płatność Blik, w historii karty kredytowej nie mam też żadnej transakcji obciążającej z Allegro, a jednak zwrot sie na niej pojawił, a nie na koncie podpiętym do Blika.
@lateksowy a w formularzu zwrotu jakie konto podałeś?
Mnie zwrócono na konto z adnotacją uznanie wyjątkowe, Bank zaksięgował w ten sposób zwrot za zakup opłacony kartą, która już zamknąłem.
Może to Bank zaksięgował w ten sposób zwrot?
@lateksowy, czy możesz wskazać, którego zamówienia dotyczył ten zwrot? Zwrot płatności BLIK-iem powinien zostać przekazany na rachunek bankowy, z którego dokonałeś płatności.
Właśnie tez mi sie tak wydaje, podczas zwrotu nie zmieniałem nic jeśli chodzi o finanse, a w szczegółach zwrotu jest on dalej przetwarzany
cc03010f-3101-11ec-aa42-eb8b73b15182