anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy - niedziałający produkt

Chorzowiak
#10 Popularyzator#

Zakupiłem 18 dni temu kamizelkę ogrzewaną przedwczoraj przestała działać.

Napisałem do sprzedającego że interesuje mnie naprawa lub wymiana. Odpisał:

"Dzień dobry, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy i dokonać nowego zakupu"

Jaka jest procedura. 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Chorzowiak Do sprzedawcy należy decyzja w jaki sposób ustosunkuje się do reklamacji , może - naprawić , wymienić na wolną od wad lub zwrócić środki , postępuj zgodnie ze ścieżką wskazaną przez sprzedawcę .

oznacz moderatorów

Chorzowiak
#10 Popularyzator#

#mdrogeria Napisałem że sprzedający napisał: "Dzień dobry, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy i dokonać nowego zakupu"

Tylko to brzmi jakbym miał skorzystać z programu ochrony kupujących lub jak inaczej zwrot pieniedzy

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Chorzowiak odpowiedź sprzedawcy trochę nierzeczowa jak mniemam działająca na zwłokę lub zniechęcenie , masz skuteczne narzędzie o nazwie ,, dyskusja ,, skorzystaj z niego .

oznacz moderatorów

Chorzowiak
#10 Popularyzator#

Poproszę o przywrócenie możliwości zwrotu

oznacz moderatorów

Chorzowiak
#10 Popularyzator#

@la_nika ja mam 2 dni po terminie ,więc szare i z napisem "minęło 14 dni" 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

To już nie zwrócisz 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Chorzowiak jeśli jest już po terminie to nie będzie możliwości systemowego zgłoszenia zwrotu. Czy sprzedający  zgodził się na zwrot po terminie? Jeśli tak to oświadczenie o odstąpieniu możesz mu wysłać np. przez centrum wiadomości. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Chorzowiak
#10 Popularyzator#

@la_nika Sprzedający napisał "wystąp o zwrot płatności i zakup ponownie". Pytałem o naprawę lub wymianę niedziałającego produktu.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Zacznij od tego i tam opisz sprawę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Chorzowiak w tej sytuacji możesz wypełnić formularz zwrotu i zgłosić w ten sposób reklamację i odesłać reklamowany przedmiot do sprzedającego, jeśli sprzedający nie skontaktuje się z Tobą, załóż proszę dyskusje

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Chorzowiak przepraszam nie doczytałam, że zakup był 18 dni temu. Reklamację możesz zgłosić nawet  po upływie 14 dni. W tej sytuacji załóż proszę dyskusję, możesz w niej liczyć na nasze wsparcie (po 24h od założenia dyskusji,  poproś o pomoc pracownika Allegro). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów