Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem 18 dni temu kamizelkę ogrzewaną przedwczoraj przestała działać.
Napisałem do sprzedającego że interesuje mnie naprawa lub wymiana. Odpisał:
"Dzień dobry, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy i dokonać nowego zakupu"
Jaka jest procedura.
@Chorzowiak Do sprzedawcy należy decyzja w jaki sposób ustosunkuje się do reklamacji , może - naprawić , wymienić na wolną od wad lub zwrócić środki , postępuj zgodnie ze ścieżką wskazaną przez sprzedawcę .
#mdrogeria Napisałem że sprzedający napisał: "Dzień dobry, możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy i dokonać nowego zakupu"
Tylko to brzmi jakbym miał skorzystać z programu ochrony kupujących lub jak inaczej zwrot pieniedzy
@Chorzowiak odpowiedź sprzedawcy trochę nierzeczowa jak mniemam działająca na zwłokę lub zniechęcenie , masz skuteczne narzędzie o nazwie ,, dyskusja ,, skorzystaj z niego .
Poproszę o przywrócenie możliwości zwrotu
@la_nika ja mam 2 dni po terminie ,więc szare i z napisem "minęło 14 dni"
To już nie zwrócisz
@Chorzowiak jeśli jest już po terminie to nie będzie możliwości systemowego zgłoszenia zwrotu. Czy sprzedający zgodził się na zwrot po terminie? Jeśli tak to oświadczenie o odstąpieniu możesz mu wysłać np. przez centrum wiadomości.
@la_nika Sprzedający napisał "wystąp o zwrot płatności i zakup ponownie". Pytałem o naprawę lub wymianę niedziałającego produktu.
Zacznij od tego i tam opisz sprawę: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@Chorzowiak w tej sytuacji możesz wypełnić formularz zwrotu i zgłosić w ten sposób reklamację i odesłać reklamowany przedmiot do sprzedającego, jeśli sprzedający nie skontaktuje się z Tobą, załóż proszę dyskusje.
@Chorzowiak przepraszam nie doczytałam, że zakup był 18 dni temu. Reklamację możesz zgłosić nawet po upływie 14 dni. W tej sytuacji załóż proszę dyskusję, możesz w niej liczyć na nasze wsparcie (po 24h od założenia dyskusji, poproś o pomoc pracownika Allegro).