Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zrobiłam zwrot. Nie otrzymalam środków. Rozpoczęłam dyskusję, sprzedający poinformował mnie, że dokonal zwrotu i zasugerowal kontakt z allegro. Dostalam informacje, że allegro skontamtuje się ze mna w wiadomości prywatnej. Minął miesiąc, nie ma wiadomości, ani pieniędzy.
Był mail od Allegro z informacją, że sprzedawca zwrócił wpłatę? Jeśli nie było, to nie zwrócił. Jeśli był mail i nie ma pieniędzy, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
@Eurynia Jeżeli faktycznie sprzedający przelał to Allegro wysyła do ciebie maila.
@Eurynia Wysłaliśmy do Ciebie dwie wiadomości 13 i 14 lipca. W załącznikach znajdowało się potwierdzenie przesłania pieniędzy na rachunek, z którego opłaciłaś zamówienie. Proszę, żebyś sprawdziła folder ze spamem. Zdarza się, że wiadomości od nas trafiają właśnie tam.