Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam i zwróciłam przedmiot od sprzedającego gdyż nie pasował do aranżacji. 27 października dostałam powiadomienie że zwrot pieniędzy od sprzedającego poszed i idzie do mnie. Jest dzisja 12 listopada a ja nadal nie dostałam pieniędzy. Dzwoniłam do sprzedającego mówił że u nich przelew poszedł. Więc musi być to coś z Allegro. Nie wiem czy mam jeszcze czekać czy zwrócić się do allegro o rekompensatę.?
Może najpierw zapoznaj się z regulaminem AP czy tam POK.
Jak to pisali inni bo pewnie nie czytałaś wcześniejszych identycznych tematów które są już na forum popatrz na swoje konto w odpowiednie zakładki.
Jakie? Były podawane w tych tematach.
Jako, ze nie mam takich problemow to nie wiem jakie to sa zakladki.
@Client:40758249 jaka metodą płaciłeś?
@Client:40758249 Dostałeś powiadomienie>od kogo? po zwrocie środków od sprzedającego allegro wysyła maila>był mail, jak był to środki powinny w ciągu 3dni trafić tam skąd wyszly: konto, jak na raty to do kredytodawcy.
@Client:40758249 jeśli chodzi o zwrot do zamówienia o numerze 3cb5e511-4c7d-11ed-96b1-c902f5a0574f to sprzedający wykonał go 27.10.2022r, widzę, że zaksięgował się poprawnie, więc powinnaś go zobaczyć na koncie przypisanym do BLIKa.
Sprawdź to proszę jeszcze raz i daj znać gdyby zwrotu wpłaty tam nie było, wówczas poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia tego zwrotu i będziesz mogła wyjaśniać tę sprawę z bankiem.
No i sprzedawca winien bo klient nie zauważył że wpłata jest u niego na koncie .
Dokładnie @kolekcjoner608 i już zakusy na Allegro Protect.
Mnie wnerwia fakt, że pomimo dołączenia papierowego druku odstąpienia od umowy i wyraznego zaznaczenia zwrot na kartę dostaję kase na konto (indywidualny przelew).
Po trzecim razie informuje juz sprzedawcow, ze pojdzie negatyw chyba, ze mnie poinformują o tym fakcie.
Musze dodatkowo tracic czas i sprawadzac konto czy wplata mi dotarła.