Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam pewien problem, mianowicie, kupiłem konsolę na allegro lokalne, zapłaciłem za nią i chwilę później sprzedawcy zawieszono konto w celu weryfikacji posiadanego przedmiotu.
Uzgodniłem ze sprzedawcą, że póki jest na urlopie, nie jest w stanie zweryfikować ani wysłać przedmiotu, dlatego anulujemy zakup. Podobno środki które wpłynęły ode mnie, na jego saldo allegro są zamrożone i nie może ich wypłacić do czasu wyjaśnienia sytuacji, ale co, jeśli my uzgodniliśmy, że zakup zostanie anulowany? Czy może TERAZ anulować sprzedaż, a pieniądze z jego salda, zwrócić do mnie, bez konieczności czekania aż zweryfikuje ten produkt?
Prosiłbym o konkretną odpowiedź, bo ze sprzedającym nie da się dogadać. Czuję jakbym odbijał się od ściany.
@spiewaczek123 Zawieszenie konta nie może w niczym wpłynąć na realizację zamówienia, sprzedajacy ma obowiązek wysłania towaru, także nie może tego uzależniać od tego że ma środki na koncie AF to jego problem, teraz jak anulujesz zakup za zgodą sprzedającego to On niezwłocznie musi CI zwrócić środki, najlepiej dla Ciebie jest otworzyć dyskusję i tam wszystko opisać i wyjaśnij, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
W takim razie rozumiem, że sprzedawca środkami w saldzie AF nie może aktualnie zarządzać i musi mi zwrócić środki ze "swoich" pieniędzy?
Założyłem dyskusję i opisałem cały problem, również zadając te same pytanie dotyczące salda, ale otrzymałem od Allegro jedynie odpowiedź "Bardzo nam przykro, że sprzedawca nie udzielił odpowiedzi w dyskusji, prosimy o kontakt z POK po 14 dniach", jakby totalnie omijając moje zapytanie.
Tak musi zrobić, podaj mu nr konta i niech Ci przeleje.