Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Dokonałem zakupu w poniedziałek. Zapłaciłem natychmiast.
Sprzedający (konto firmowe) nie odpowiadał na e-maile, telefony i sms-y. Poczekałem więc do czwartku i anulowałem zakup.
Dalej nie ma kontaktu ze sprzedającym.
Jak odbywa się zwrot pieniędzy po anulowaniu zamówienia ?
Czy mam czekać na reakcję sprzedającego ?
Czy mam mu podać numer konta ?
Czy zwrot środków odbywa się przez Allegro Finanse (PayU) ?
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie.
Mariusz
@puzon169 od anulowania sprzedawca ma oddać kasę do 14 dni, dostaniesz przez payu zwrot, po 14 dniach rozpocznij dyskusję allegro pomoże 🙂
Kupujący otrzyma zwrot środków:
@puzon169 Po 14 dniach od zakupu możesz złożyć wniosek do POK:https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index
@puzon169 Jeśli płaciłeś przez Allegro Finanse, to zwrot wpłaty zostanie także wykonany przez AF. Pieniądze trafią na Twoje konto. Sprzedawca po anulowaniu powinien zwrócić wpłatę niezwłocznie. Otrzymasz powiadomienie e-mail o zwrocie wpłaty od Allegro. Jeśli będzie problem, po anulowaniu zakupu nie otworzysz sporu, ale możesz poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Więc czekam. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Tak przy okazji spytam czy jest jakaś szansa na odzyskanie środków za wyróżniona aukcje która wygrywa klient tylko dla zabawy i natychmiast po zakończeniu anuluje zakup ,zwrot prowizji owszem dostanę po 7 dniach ale co z prowizją za wyróżnienie ?