anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za nieotrzymanie kodu cyfrowego od sprzedawcy.

wiktorka14
#1 Nowicjusz#

  @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Witam.

Zakupiłem od sprzedawcy kod cyfrowy.Produkt opłacony blikiem. Brak kontaktu ze sprzedawcą, brak kodu cyfrowego, nigdzie nie otrzymałem kodu sprawdzałem na mailu wszystkie miejsca (spam itd.). Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Cześć @wiktorka14! W takiej sytuacji załóż proszę dyskusję ze sprzedającym. W zakładce Moje zakupy, w szczegółach tego zamówienia, wybierz proszę "Zgłoś problem z zakupem".  Po 24h od założenia dyskusji, będziesz mógł poprosić w niej o nasza pomoc. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów