anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za nieudaną płatność

Client:45161632
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. 27.08 dokonałam zakupów u 3 różnych sprzedawców płacąc BLIK-iem i pierwszym razem pokazało się że płatność niedokonana więc ponowiłam płatność podając kolejny BLIK. Z konta pobrało dwa razy pieniążki. Minęło 3 dni i nadal brak zwrotu. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

BLIk to 5dni.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45161632 sprawdziłam Twoje zamówienia i widzę, że wszystkie płatności się powiodły i są 3 zamówienia z tego dnia. Jeśli pobrało Ci podwójnie za transakcje, wyślij nam potwierdzenie przelewu przez formularz. Zweryfikujemy te płatności. 

   Nicol
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów