anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za nieudaną płatność

Client:45161632
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry. 27.08 dokonałam zakupów u 3 różnych sprzedawców płacąc BLIK-iem i pierwszym razem pokazało się że płatność niedokonana więc ponowiłam płatność podając kolejny BLIK. Z konta pobrało dwa razy pieniążki. Minęło 3 dni i nadal brak zwrotu. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

BLIk to 5dni.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@Client:45161632 sprawdziłam Twoje zamówienia i widzę, że wszystkie płatności się powiodły i są 3 zamówienia z tego dnia. Jeśli pobrało Ci podwójnie za transakcje, wyślij nam potwierdzenie przelewu przez formularz. Zweryfikujemy te płatności. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów