Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
Ponawiam moje pytanie dot. zgłoszenia nr 19402882. Poproszono mnie o przesłanie potwierdzeń wykonania dwóch przelewów za ten sam zakupiony towar, przesłałam potwierdzenia ale do dnia dzisiejszego niema odpowiedzi z waszej strony.
@jadziuchna19 Cześć. Sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mejlową, ponieważ odpowiedzieliśmy Ci na wszystkie Twoje wiadomości (12.12. o godz. 15:58, 13.12. o godz. 13:24 i 14.12. o godz. 16:08). Być może wiadomości wpadły do spamu.
We wszystkich wiadomościach informowaliśmy Cię o tym, że drugi przelew nie był kierowany do Allegro i w związku z tym w kwestii zwrotu powinnaś się skontaktować z odbiorcą przelewu. Proponuję, abyś tę kwestię zweryfikowała ze ze swoim Bankiem.