anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za podwójną płatność

jadziuchna19
#2 Obserwator#

Dzień dobry.
Ponawiam moje pytanie dot. zgłoszenia nr 19402882. Poproszono mnie o przesłanie potwierdzeń wykonania dwóch przelewów za ten sam zakupiony towar, przesłałam potwierdzenia ale do dnia dzisiejszego niema odpowiedzi z waszej strony.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@jadziuchna19 Cześć. Sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mejlową, ponieważ odpowiedzieliśmy Ci na wszystkie Twoje wiadomości (12.12. o godz. 15:58, 13.12. o godz. 13:24 i 14.12. o godz. 16:08). Być może wiadomości wpadły do spamu.

We wszystkich wiadomościach informowaliśmy Cię o tym, że drugi przelew nie był kierowany do Allegro i w związku z tym w kwestii zwrotu powinnaś się skontaktować z odbiorcą przelewu. Proponuję, abyś tę kwestię zweryfikowała ze ze swoim Bankiem. 

oznacz moderatorów