anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za uznaną reklamację

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Allegro pozytywnie rozpatrzyło moja reklamację ( towar który zakupiłem okazał się uszkodzony i nie zgodny i opisem w aukcji ) Zażyczyłem sobie zwrotu pieniędzy za zakupiony towar i odesłanie go do sprzedawcy. Ale w dyskusji jaka trwa sprzedawca napisał > gdy allegro rozpatrzy moją sprawę pozytywnie to i tak nie przeleję panu pieniędzy. Co mogę teraz zrobić?

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kubazz22, czy posiadasz zrzut ekranu z taką wiadomością? Doprecyzujesz, o którym zamówieniu mówisz i gdzie rozpatrzyliśmy pozytywnie reklamację? To Sprzedający rozpatruje reklamację, nie Allegro.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@kubazz22 
Reklamacje dotyczące ew. niezgodności towaru z ofertą składa się do Sprzedawcy, a nie do Allegro (chyba, że to Allegro jest Sprzedającym).
Podobnie: ww. reklamacje są rozpatrywane przez Sprzedawcę, a nie przez Allegro.
Allegro nie jest umocowane do rozpatrywania ww. reklamacji w imieniu Sprzedawcy więc ew. "wyniki" tych rozpatrzeń nie są dla Sprzedawcy wiążące.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#
31 stycznia 2022 10:54
kubazz22, przykro mi, ze otrzymał Pan uszkodzone lampy. Przypominam, że treść oferty powinna być rzetelna i kompletna oraz nie może wprowadzać w błąd Kupujących, w szczególności co do właściwości towaru, takich jak: jego stan, jakość, pochodzenie, marka czy producent. Sprzedający ponosi pełną odpowiedzialność za treści umieszczone przez siebie w ofercie, w tym jest odpowiedzialny za wszelkie jej błędy lub nieścisłości. kubazz22, w tej sytuacji może Pan skorzystać z reklamacji. Proszę o wskazanie swojego roszczenia. Może Pan oczekiwać: - naprawy; - wymiany; - obniżenia ceny; lub jeśli wada jest istotna zwrotu pieniędzy. [edycja], proszę o odniesienie się do niezgodności wskazanych przez Kupującego i wydanie decyzji reklamacyjnej.
 
31 stycznia 2022 11:13
Proszę o zwrot pieniędzy tzn kwoty 750zł plus koszt zwrotu paczki.
 
31 stycznia 2022 16:51
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 
31 stycznia 2022 16:58
proszę o zwrot pieniędzy na.moje konta. A naj lepiej jak pan zamówił kuriera. Prosze na informacje kiedy pan zrobi przelew.
 
[edycja] 31 stycznia 2022 17:39
Towar jest zgodny z opisem
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kubazz22 widzę, że w dyskusji udało się dojść do poruzumienia, a reklamowany towar został odesłany przez Ciebie do serwisu. Bardzo proszę nie kończ dyskusji, dopóki sprzedający nie zwróci opłaty za serwisowanie, a w razie potrzeby, poproś ponownie o naszą pomoc w dyskusji. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Tak został odesłany do serwisu. A czy po odbiorze sprawnego urządzenia i okazanie faktury za naprawę sprzedający mysi zapłacić za serwis

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kubazz22  w przypadku uznanej reklamacji, a serwis był propozycją z jego strony, sprzedający zamiast obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy może zaproponować niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymianę rzeczy wadliwej na wolną od wad albo usunięcie istniejącej wady. W dyskusji sprzedający zobowiązał się do tej wpłaty po otrzymaniu faktury.

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Tak napisał.

Ale z nim mam złe doświadczenia. Ale co będzie jeżeli pokarze mu fakturę a on powie że nie zapłaci mi za naprawę w serwisie.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@kubazz22 będziesz mógł poprosić nas o pomoc w dyskusji, a my na pewno nie zostawimy tego tematu 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

A co w takim przypadku możecie zrobić jakie konsekwencje będzie miał sprzedawca?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kubazz22 Nie rozpatrujmy proszę hipotetycznych sytuacji. Jeśli pojawią się problemy w związku z tą sprawą, to daj nam znać i wtedy podejmiemy odpowiednie kroki. Z pewnością nie zostaniesz bez pomocy 🙂 

oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

ok rozumiem. Ale mam takie pytanie bo dostałem wiadomość od was od allegro na mojej dyskusji.  Ale chyba pomoc allegronie do końca przeczytał wszystkie wiadomości . A sprawa jest na innym etapie. proszę sobie przeczytać ostatnie wiadomości.

 
 
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

307b8eab-3a8c-4365-93b8-ffa64261d4e2 to jest mój spór z sprzedającym.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kubazz22 Dzięki za zagłoszenie. Poprosiłam o ponowną wypowiedź w tej dyskusji. 

oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

No i okazało się tak jak pisałem wyżej. Sprzedający nie chce mi zapłacić za naprawę. Powiedział że jest za drogo. Zaznaczę że sam napisał że ja mam sam osobiście to zrobić i nić nie pisał do jakiej kwoty mam to naprawić. Ja już zapłaciłem za naprawę. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Widzę że chyba mi nie pomożecie. Jeszcze jedno mam pytanie. Dlaczego w dyskusji z sprzedawcą ktoś od państw z allegro wypowiada się w ten sposób.

3 lutego 2022 16:50
Dziękuję kupujacemu za dodatkowe zgłoszenie. Sprzedawca w toku dyskusji zadeklarował zwrot pieniędzy po przedstawieniu faktury, proszę wieć o załaczenie potwierdzenia zwrotu pieniędzy.
 
A za chwile piszę inaczej.
kubazz22, przykro mi z powodu zaistniałej sytuacji. Rozumiem Pana rozczarowanie. W powyższej sytuacji zachęcam do skorzystania ze zwrotu w ramach Programu Ochrony Kupujących. Krótki formularz do wypełnienia będzie gotowy dla Pana już jutro, 4 lutego, od godz. 16:10 pod linkiem: https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/index Mateusz13105, miał Pan prawo wydać decyzję odmowną, więc nie będziemy wymagali spłaty.
oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Sprawa dale jest nie rozwiązana. Widzę że na allegro nie można liczyć .

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@kubazz22 Czy zgodnie z prośbą konsultanta złożyłeś wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących? 

oznacz moderatorów

kubazz22
#7 Wielbiciel#

Niestety nie złożyłem wniosku. Aukcja była wystawiona za 1zł a w opisie było jaką kwotę należy zapłacić. Zrobił bym wniosek to tylko 1zł bym dostał zwrotu.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kubazz22 ale żeś się dał zrobić w jajo 😞 zakup był od firmy czy osoby prywatnej ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów