Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Zakupiłam smycz lecz dostałam nie tą którą chciałam. Sprzedający nie ma takiej smyczy z ogłoszenia na stanie. Zapłaciłam za wysyłkę i produkt. Wiem, że jak zwrócę smycz to zwrot będzie za darmo i zostaną zwrócone pieniądze za smycz lecz nie za wysyłkę. Ewidentnie to była wina sprzedawcy więc czy jest możliwość aby również zostały zwrócone pieniądze za wysyłkę. Pozdrawiam
Tak.
@Client:43978336 tak, ponieważ jeśli zgaszasz niezgodność towaru z umową, to nie odstępujesz od umowy, tylko zgłaszasz reklamację. W takim przypadku, gdy sprzedający ją uzna, powinien zwrócić Ci wszystkie poniesione koszty (również koszt dostawy do Ciebie i odesłania przedmiotu do niego).