Towar niezgodny z opisem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam.
Zakupiłem radyjko na tej aukcji.
Radyjko okazało się nie sprawne,otworzyłem ze sprzedającym dyskusję sprzedający wyraził zgodę na częściowy zwrot,tylko za kilka dni po wypłacie napisałem iż w takim razie zaniosę radyjko do naprawy,sprzedający wyraził zgodę radyjko zaniosłem do serwisu i czekałem na zwrot od sprzedającego,po kilku dniach sprzedający jednak rozmyślił się i poprosił o zwrot radia,napisałem iż radio zaniosłem do naprawy podjęta była próba naprawy przez serwis i w chwili obecnej radio nie załącza się,jeśli zabiorę w takim stanie poniosę koszty ekspertyzy 120zl udokumentowane kwitem z serwisu.
Sprzedający napisał
"Radio było sprawne, zgodziłem się na częściowy zwrot ale zmieniłem zdanie, mam prawo do zmiany zdania i proszę odesłać sprawne radio w innym wypadku nie zwrócę pieniędzy."
Prosimy Sprzedającego o ostateczne stanowisko w sprawie, którą zgłosił Kupujący.
KarolciaDebra, jeżeli nie dostarczyłeś towaru lub nie rozpatrzyłeś reklamacji Kupującego to kwotę zaakceptowanego wniosku doliczymy do Twoich rozliczeń z Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam jeszcze iż wniosek o zwrot pieniędzy z Allegro Protect nie został rozpatrzony pozytywnie gdyż muszę odesłać radio do sprzedającego po mimo iż sprzedający napisał w dyskusji iż paczki nie odbierze,jednak Allegro nakazało zwrot,i przesyłka nie została odebrana.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Napisz do Allegro i załącz dowód na brak odbioru przesyłki:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wszystko jest zamieszczone w dyskusji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dyskusji ale do Allegro Protect!

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@ulala1976 w dyskusji są już wszystkie informacje 🙂 Zaakceptowaliśmy Twój wniosek, poczekaj proszę na odpowiedź w sprawie zwrotu kosztów za przesyłkę.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ok