Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Produkt podczas użytkowania okazał się być bardzo słabej jakości mimo zapewnień o jego zaletach. Był używany jako zabezpieczenie przed zamoknięciem bardzo wrażliwego na wilgoć i bardzo wartościowego towaru. Sprzedawca uznał reklamacje i przyjął wadliwy produkt. oczekiwałem zwrotu pieniędzy, bo wiedziałem już, że to jest za słaba rzecz, żeby jej używać do danego celu. Sprzedawca zamiast zwrotu pieniędzy, wysłał mi nowy, taki sam produkt. Nie potrzebuje go.
Dyskusja wygasła ze statusem „rozwiązana”. Jak mogę odzyskać pieniądze?
I prawidłowo się zachował tak dziali od tego roku reklamacja, przy pierwszej reklamacji sprzedajacy ma prawo wyboru czy naprawi czy zwróci środki czy coś zaproponuje, dopiero przy drugiej reklamacji masz prawo żądać zwrotu środków.
@AnthekAnthurium na rezygnację z zakupu jako konsument masz 14 dni od jego otrzymania i wówczas sprzedawca obligatoryjnie zwraca Ci środki , reklamacje rządzą się innymi prawami ,w necie pelno jest wątków na ten temat , zachowanie sprzedawcy jest jak najbardziej zgodne z obowiązującym prawem .