
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedawca anulował transakcję (brak towaru) zwrot miał być zrobiony przez allegro podobno jako pilny. Czy można sprawdzić co z tym zwrotem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pavel_05 Gdy sprzedawca zwraca pieniądze, Allegro wysyła Ci maila. Nie było maila - nie zwrócił. Jeżeli mail był, zwrot trwa aż 3 dni robocze.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na razie mam maila ze transakcja zostala anulowana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To ma być mail z informacją o zwrocie wpłaty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sprzedający nie może anulować zakupu, może zwrócić środki. A jak się dogadaliście na temat zwrotu? Otwórz dyskusje, zaraz zwróci: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
jeżeli zakup był na AL to sprzedający nie zwróci przez allegro, musisz mu podać nr. konta bankowego i przeleje. Dyskusje otwierasz tu: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To nie był zakup na żadnym AL, bo na AL nie ma opcji anulowania.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pavel_05 Cześć. 🙂 Nie widzę zleconego żadnego zwrotu płatności w tym miesiącu na Twoje konto

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Płatność była kartą przez google pay, mam ścigać sprzedawce znowu? W czwartek stwierdził, że zwrot bedzie przez allegro. W piątek dostalam maila ze transakcja anulowana.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pavel_05 tak, skontaktuj się ze sprzedającym - jeśli to nie pomoże, daj znać