Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dnia 29 lipca ubiegałem się o zwrot pieniędzy ponieważ towar przyszedł niesprawny.Po utworzeniu sporu Sprzedawca powiedział ze nie miał jak sprawdzić czy sprzęt działa i zwróci mi pieniądze. Po chwili przyszedł mi e-mail ze pieniądze zostały zwrócone. Powiedział tez że nie muszę zwracać mu tej rzeczy skoro jest uszkodzona i mogę ja wyrzucić. Czekam już 10 dni na pieniądze a ich dalej nie ma. Płaciłem blikiem. E-mail o zwrocie mam ale pieniędzy brak. Co dalej? Ile mam czekać?
Ten e-mail był od allegro czy od sprzedawcy? Jeśli od allegro to sprawdź w swojej zakładce "finanse" czy ich tam nie ma .
@Damian989898 Jeżeli to był mail od Allegro, to pieniądze powinny wrócić w ciągu 3 dni - sprawdź dokładnie rachunek. Gdybyś zwrotu wpłaty nie znalazł, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeżeli to nie był mail od Allegro, sprzedawca mógł wpłaty nie oddać. Upomnij się o nie w sporze ponownie.
@Damian989898, widzę, że Sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot w wysokości 119 zł 29.07.2021 r. Zachęcam Cię do ponownego sprawdzenia rachunku, z którego dokonałeś płatności. Możesz skontaktować się z nami przez link, który podał @xyz96 - pomożemy Ci zlokalizować środki.