anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ZWROT PIENIEDZY ZA WADLIWY PRODUKT

Lucynka1
#7 Wielbiciel#

Dwa tygodnie temu złożyłem reklamacje na Free Style Libre, który zakupiłem od indywidualnego sprzedawcy. Jeden z groch aparatów był zepsuty i od razu złożyłem reklamacje. Konsultant poinformował mnie, ze skontaktuje się ze sprzedawca i spowoduje, ze ten się ze mną skontaktuje jeżeli tego nie zrobi to uczyni to dział reklamacji Allegro. Nikt si do mnie nie odezwa. Skontaktowałem się z producenta,Free Style Libre i aparat wadliwy może być zwrócony ale reklamacje msze złożyć tylko klient bezpośredni a nie ja. Proszę o pili a interwencje w tej sprawie i kontakt z BOK na mój numer [edytowano]

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Lucynka1 Na koncie, z którego piszesz nie widzę zamówienia, o którym mówisz. Czy na pewno chodzi o to konto?

Rozmowę telefoniczną z doradcą możesz umówić przez ten formularz

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów