Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam zakupiłem przed chwila produkt i płaciłem blikiem, niestety mam podejrzenia że sprzedawca może być oszustem wiec cofnąłem zakup. status pokazuje że zamówienie jest anulowane, ale na maila przyszła mi wiadomość że sprzedawca otrzymał pieniądze. mam rowniez napisane że pieniądze powinny być do 14 dni jeżeli sprzedawca je wyślę. czy w tej sytuacji jeżeli sprzedawca jest oszustem odzyskam pieniądze?
Odzyskasz albo od sprzedającego albo z POK, a pytanie skąd podejrzenie że sprzedający to oszust?
ma teoretycznie polska stronę ale dane wszystkie z chin
@Client:84013734 Tak, odzyskasz. Jeżeli sprzedawca nie odda Ci wpłaty w czasie do 14 dni, złóż wniosek o ich zwrot z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Co kupowałeś i skąd ta pewność że stałeś się ofiarą tego sprzedawcy ?
kupowałem ledy, nie mam żadnego kontaktu, ma polska stronę ale dane z chin i adres na który w przypadku zwrotu mam wysłać ledy nie istnieje
@Client:84013734 Nie musisz się tu tłumaczyć, co i gdzie kupowałeś. Masz wyżej link do POK. Jeśli nie otrzymasz pieniędzy w ciągu 14 dni, złóż wniosek. Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy.
@Client:84013734 Warto czytać oferty, niektórzy kupują z Chin i są zadowoleni, musisz poczekać i najwyżej złożysz wniosek do POK.😁
nie rozumiem o co chodzi z ta królowa
@Client:84013734 Nie przejmuj się 🙂 Użytkownika @LEW433 często trudno jest zrozumieć. Nie jesteś pierwszy 🙂
Gorzej jak będziesz niezadowolony z przysłanego produktu i będziesz chciał zrobić reklamację a odsyłka do Chin będzie droższa niż ta którą ty płaciłeś za dostawę i stanie się to dla ciebie nieopłacalne.
dostawa jest darmowa
I co zwrot też gwarantują że będzie za darmo ? Smarta nie miałeś więc musisz odesłać samemu płacąc za paczkę a z cennika możesz być bardzo niezadowolony.
o kwocie zwrotu nic nie mam, ale raczej nie zdążył wysłać bo anulowałem godzinę później
@Client:84013734 Na początku poproszę Cię o spokój, ponieważ nie ma żadnych powodów do zmartwień. W tej chwili Twoje zamówienie jest anulowane, więc zgodnie z zasadami i informacją, którą otrzymałeś, Sprzedający powienien zwrócić Ci pieniądze w przeciągu 14 dni. Gdyby się tak nie stało, napisz proszę tutaj ponownie, pomożemy 🙂
dobrze