Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, 20 lutego dokonałam zakupu 2 sukienek i 1 bluzki. Sukienki w terminie odesłałam wraz z dokumentami. Do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a sprzedawca nie odpisuje na meile, nie odbiera telefonu. Co robić?? Pomóżcie
Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. W dyskusji sprzedawca nie może kłamać i będzie musiał przedstawić dowód zwrotu wpłaty.
Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa