anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrot pieniedzy

helterklodzko
#7 Wielbiciel#

Witam, 20 lutego dokonałam zakupu 2 sukienek i 1 bluzki. Sukienki w terminie odesłałam wraz z dokumentami. Do dziś nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a sprzedawca nie odpisuje na meile, nie odbiera telefonu. Co robić?? Pomóżcie

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Rozpocznij ze sprzedającym dyskusję przez Allegro aby wyjaśnić problem, będzie miał 24 godziny na odpowiedź, a gdy to nie nastąpi, do dyskusji włączy się pracownik Allegro, który spróbuje Ci pomóc. W dyskusji możesz też poprosić pracownika o pomoc gdy sprzedawca odpowie, ale nie będzie chciał załatwić sprawy zgodnie z zasadami. W dyskusji sprzedawca nie może kłamać i będzie musiał przedstawić dowód zwrotu wpłaty.

Dyskusję na Allegro otworzysz tu; https://allegro.pl/dyskusje/nowa

 

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/problemy-transakcyjne/jak-rozpoczac-dyskusje-i-wyjasnic-prob...

oznacz moderatorów