Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Kupiony przedmiot (dostawa przy użyciu Allegro Smart) okazał się uszkodzony.
Po uzgodnieniu ze Sprzedawcą, podjęta została próba naprawy, ale niestety zakończona niepowodzeniem.
Sprzedawca zgodził się przyjąć zwrot, ale mineło już ponad 14 dni więc opcja zwrotu jest nieaktywna.
Czy w dalszym ciągu mogę bezpłatnie zwrócić zakupiony przedmiot (przez Smarta) ?
Czy jak wyślę samodzielnie (na własny koszt) to Sprzedawca będzie mógł dostać zwrot prowizji?
Pozdrawiam,
A.
@Arkadia_OK Jeśli towar był uszkodzony to należy to traktować jako reklamację.
Jeśli minęło 14 dni to możesz odesłać jedynie na swój koszt i wtedy sprzedający musi Ci zwrócić również koszty odesłania (chyba że sam podeśle kuriera po odbiór).
Co do prowizji ciężko stwierdzić - przy reklamacji może być z tym problem.