anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot produktu

Client:47003551
#8 Zapaleniec#

Witam ,zakupiłam szafkę do przedpokoju,przyszla uszkodzona,jak moge ją zwrocic.Nie moge wybrac metody innej niz wlasna???Towar został dostarczony przez kuriera DPD.Prosze o pomoc

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:47003551 Nie zwracaj produktu, bo to jest kojarzone ze zwrotem bez podania przyczyny, tylko złóż sprzedawcy reklamację na podstawie rękojmi, wysyłając ją mailem. Potem odeślij towar dowolną metodą na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Jeśli reklamacja jest zasadna, sprzedający ma obowiązek towar naprawić, wymienić, lub oddać Ci wszystkie koszty, także koszt odesłania. Przy naprawie lub wymianie także musi oddać koszt odesłania i dosłać sprawny towar na swój koszt. Poczytaj w necie o zwrotach i reklamacjach z rękojmi, zwróć uwagę na różnice.

Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problem z reklamacją, otwórz Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa w niej zgłoś reklamację i poproś tam o pomoc pracownika Allegro, który dobrze zna zasady i który zobowiąże sprzedawcę do załatwienia sprawy zgodnie z tymi zasadami.

Nie masz obowiązku korzystać z darmowego odesłania przy reklamacji - sprzedawca musi Ci zwrócić ten koszt. Jeśli jednak był to zakup Smart, należy Ci się darmowe odesłanie, zgodnie z regulaminem Smart. Jeżeli nie masz takiej opcji, a chcesz z niej skorzystać, napisz do Allegro tu;

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47003551 Cześć. Zwrotu bez podania przyczyny możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Zwrotu dokonasz przez zakładkę.
Jeśli jednak szafka przyszła uszkodzona, poinformuj o tym Sprzedającego (możesz rozpocząć dyskusję przez Allegro, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację lub skontaktować się z nim przez Centrum Wiadomości). Sprzedający - firma - jest odpowiedzialny nie tylko za przedmiot, ale również za transport. Masz prawo reklamować produkt z tytułu rękojmi. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47003551
#8 Zapaleniec#

Dziekuje,napisalam wiadomosc do sprzedawcy na allegro i wysłałam zdjecia na meila.Mam nadzieje ze wszystko zakonczy sie pozytywnie.

oznacz moderatorów