anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot przed wysłaniem paczki

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:53265378
#7 Wielbiciel#

W dniu wczorajszym kupiłem przedmiot przed 10:30. Na stronie była informacja, że jeżeli zostanie on zakupiony przed tą godziną, paczka będzie już następnego dnia. Tymczasem, paczka jeszcze nie została nadana, a przedmiot jest potrzebny na jutro. Z racji iż nie dojdzie na czas - będzie już zbędny. Nie widzę opcji anulowania - a status przesyłki jest Oczekiwanie na nadanie. Jak mogę wnieść o zwrot? Jeżeli nie ma już opcji anulowania zakupu, czy musi on zostać wysłany aby można było go odesłać?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
xyz96
#21 Demiurg#

 

  1. Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym produkcie kliknij Szczegóły, potem w pozycji „anulowanie zakupu” kliknij Anuluj Zakup, wybierz powód anulowania i ponownie kliknij Anuluj zakup.

 

Jeśli nie ma takiej opcji;

 

  1. Wejdź w Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot. 

 

  1. Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.

Wszystkie 3 opcje są tak samo ważne, jeśli odstąpisz od umowy przed wysyłką, sprzedawca nie powinien już nadać paczki i ma obowiązek oddać całą wpłatę.

oznacz moderatorów
konto zamknięte
Nie dotyczy

@Client:53265378 napisz do sprzedającego, że odstępujesz od umowy w związku z niedotrzymaniem terminu wysyłki i chcesz zwrotu wpłaty. 🙂

oznacz moderatorów
ZibiK30
#18 Luminarz#

Próbowałeś się kontaktować ze sprzedającym i zapytać o dostawę? Może osobiście z nią właśnie jedzie (żartuje) co nie oznacza, ze jej nie wysłał na "milion" innych sposobów.

Tak czy inaczej, na zwrot kasy i tak będziesz musiał poczekać, nie da się nic zrobić, szkoda że nie próbowałeś się skontaktować wcześniej ze sprzedającym aby się upewnić co do dostawy, ja tak robię i oszczędzam czas oraz nerwy 😉 , taka rada na przyszłość 🙂

Opinia na Allegro może być śmieszna ciekawa lub druzgocąca


Link do pomocy Allegro Kliknij i napisz

oznacz moderatorów
Client:53265378
#7 Wielbiciel#

Już pisałem do sprzedającego, nie wiedziałem tylko jak dokonać zwrotu, bo nie było jako takiej opcji "anuluj", a na zwrocie całkowitym/częściowym musiałem wybrać opcję odesłania paczki, która nie opuściła jeszcze sprzedającego. Wydaje się już załatwione, dziękuję 🙂

oznacz moderatorów
RED
#21 Demiurg#

opcja zwrot przesyłki na allegro dotyczy otrzymanej już przesyłki

a nie nie wysłanej

jak chcesz zwrócić towar , który nie może zostać zwrócony bo jeszcze sprzedawca go nie wydał?

 

napisz maila a potem zadzwoń że odstępujesz od umowy

by sprzedawca mógł cie powiązać z towarem

oznacz moderatorów