Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry.
Proszę o informację, czy jest możliwość odesłania zakupionego przedmiotu za pomocą darmowego zwrotu (paczkomaty) mimo upłynięcia czasu na zwrot? Kupiony produkt okazał się wadliwy, jest objęty gwarancją, ale formularz zwrotu jest już nieaktywny. Czy muszę wysłać przedmiot na swój koszt?
Pozdrawiam.
Paweł.
Tak, na swój koszt. Po naprawie lub wymianie, albo po zwrocie całej wpłaty w takim przypadku sprzedawca ma obowiązek zwrócić Ci koszt odesłania do reklamacji. Złóż tylko pisemną reklamację na podstawie rękojmi, nie gwarancji. Warunki ustawowej rękojmi są zazwyczaj bardziej korzystne dla kupującego od warunków gwarancji. Rękojmia dla firm jest obowiązkowa. https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia/
Dziękuję za szybką i rzetelną odpowiedź.
Pozdrawiam.
Paweł.