Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłam przedmiot kupiony na raty PayU. Sprzedawca zapewnił, że raty zostaną spłacone ze zwrotu a ciągle dostaję powiadomienia, że mam spłacić pierwszą ratę, dziś mija termin. Co robić?
Jeśli był mail o zwrocie to nie wina srzedawcy, jeśli go nie było to albo zwrotu nie wysłał albo próbował i zabrakło kasy (np przez zablokowaną prowizję dla Allegro, czasem idzie przegapić taki zwrot i to średnio wina sprzedawcy...). Wtedy najlepiej załozyć dyskusję.
Najlepiej daj numer zamówienia i oznacz moderatorów to sprawdzą co z tym zwrotem.
Raty to niestety oddzielna umowa miedzy Tobą, a bankiem i tu ponosisz odpowiedzialnosć. Lepiej opłacić, a jak zwróci to nadpłatę dostaniesz na konto. A na przyszłość brak zwrotu należy wyjaśniać zaraz jak minie ustawowe 14-dni na jego wykonanie, wtedy zdążysz sprawe wyprostować przed terminem spłaty.
Cześć, @ludojada. Którego dokładnie zamówienia dotyczy ten problem?