Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Mam problem ze sprzedającym. Kupiłem podkładkę pod myszkę oraz poduszkę. Podkładkę zwróciłam i zapakowałam tak jak sprzedający wysłał paczkę. Okazało się że paczka wróciła do sprzedającego zgnieciona, przez co.l podkładka pod myszkę została załamana. Sprzedający twierdzi że podkładki wysyła w kartonikach ale owego nie było w paczce. Sprzedający twierdzi że straciła 100 %wartości podkładka i chce zwrócić mi 1zl. Jak to inaczej rozegrać? Suma sumarum wina jakby przewoźnika nie moja
@Tysia9393 poproś sprzedawcę o protokół szkody, jak go nie będzie miał powinien Ci oddać całość bo nie dopełnił obowiązków które ciążą na odbiorcy paczki ( to samo tyczy kupujących i sprzedających ) jak ma protokół szkody, niech złoży reklamację, jak przewoźnik uzna roszczenie dostaniesz całość, jak odrzuci za złe pakowanie, będziesz w plecy bo na Tobie spoczywa odpowiednie spakowanie 😞
Rozumiem. Ale też dziwna sytuację ponieważ ja podkładkę zrolowalam co sprzedający też potwierdził a podkładka na zdj udostępniony przez sprzedającego. Jest idealnie zagięta w połowie
A zabezpieczyłeś czymś ten "rulon" (gumka recepturka, owinięcie taśmą itp.), żeby nie rozwinęła się w transporcie? Jeśli nie, to mogło się zdarzyć tak, że "rulon" się rozwinął, a w takiej formie podkładka była podatna na zgięcia, np. poprzez przygniecenie inną paczką.
No i przede wszystkim czy ta podkładka była wystarczająco giętka, bo na zdjęciu wygląda jakby była sztywna. Zresztą - musiała być w miarę sztywna, żeby powstało widoczne zagięcie.
Była tak zrulowana i spakowana że nie ma szans by się rozwinęła. Sprzedający tak odp
Odstąpienie od umowy zakupu i odesłanie ze Smartem to już nie jest towar twoją własnością i nie ty zawierasz umowę z przewoźnikiem, tylko sprzedający i Allegro, ma problemy to niech składa skargę do przewoźnika. Nie daj sobie wcisnąć bo teraz to częste praktyki sprzedających, nie chcą zwrotów i tyle.
@Tysia9393 Jeśli zagięłaś/zrolowałaś podkładkę, która nie była wystarczająco giętka, żeby nie mógł zostać na niej ślad po takim zagięciu/zrolowaniu i w dodatku odesłałaś tą podkładkę jedynie owiniętą w folię (czyli towar praktycznie niezabezpieczony), to niestety wina ewidentnie leży po Twojej stronie. W takiej sytuacji nie może być winny przewoźnik.
Mój bratanek kiedyś odesłał pamięć RAM listem poleconym, w zwykłej papierowej kopercie, czyli też towar praktycznie niezabezpieczony. Pamięć latała luzem w kopercie, pani z okienka standardowo przywaliła pieczątką i zmiażdżyła kilka czarnych chipów, przez co ukatrupiła pamięć. Bratanek nie dostał oczywiście zwrotu, bo to z jego winy towar był martwy. Próbował składać reklamację na poczcie, ale została oczywiście odrzucona, bo zawartość przesyłki nie była w żaden sposób zabezpieczona. Także ten - trzeba uważać.
Po prostu będzie nauczka na przyszłość, bo tak jak wspominał @kostas11 - to na kupującym spoczywa odpowiednie spakowanie towaru, niezależnie od tego, w jaki sposób spakował je sprzedawca.