anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja najniższej ceny

^Got^
#11 Animator#

Zadam krótkie pytanie dlaczego gwarancja najniższej ceny dotyczy porównania z innymi sklepami internetowymi a ze swoim portalem już się nie porównujecie?

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

kostas11
#21 Demiurg#

@^Got^ odpowiem krótko bo to pic na wodę 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@^Got^ Porównujemy. W ramach gwarancji najniższej ceny wybieramy najtańsze oferty danego produktu na Allegro. Jego cenę porównujemy z cenami tego samego produktu w pozostałych ofertach na Allegro i w innych wybranych sklepach internetowych.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@nat_not  napisał(a):

@^Got^ W ramach gwarancji najniższej ceny wybieramy najtańsze oferty danego produktu na Allegro.


Tak ale w obrębie kodu EAN, jak jedne produkt sprzedawcy dodadzą pod różnymi kodami już tego nie porównacie, Wy kombinujecie sprzedawcy też to obchodzą 😞

@^Got^ 

Produkt 1 cena 100 zł, produkt 2 cena 120 zł ( połączone w katalogu allegro pokazuje najniższą cenę 100 zł )

Ten sam produkt pod innym kodem EAN za 80 zł już nie będzie miał oznaczenia 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

^Got^
#11 Animator#

Nie porównójecie oszukujecie i to zgodnie z regulaminem, bo w nim nie widzę że moge porównać z inną ofertą tego samego produktu na allegro.

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@^Got^ Bo to jest tak jak pisze @kostas11 "pic na wodę" i nie ma to nic wspólnego z wyborem przedmiotu z najniższą ceną . Jest to wybór oferty z grupy sklepów którzy za taką reklamę zapłacili a jak ktoś dobrze poszuka to ma bardzo duże szanse znaleźć taniej w innych sklepach którzy nie biorą udziału w tej farsie.

oznacz moderatorów

^Got^
#11 Animator#

Spokojnie jestem cierpliwy. Napisałem do konsultanta, szukałem pewnego przedmiotu nazwijmy go X i prosiłem o najniższą cenę tego przedmiotu w określonym kolorze.

Otrzymałem link do przedmiotu Y i wyszukiwania przedmiotów Y

Odpisałem ponownie że to nie ten przedmior

Otrzymałem odpowiedź "Przepraszam mój błąd" i link do przedmiotu X w najwyższej możliwej kwocie (nie ma droższej wersji tego przedmiotu"

Odpisałem podając link do najtańszej wersji przedmiotu X z pytaniem co jest nie tak że tego nie polecili...

Wyszukiwarka jest po prostu głupia, ale że konsultanci mnie też tak rozczaruja.... no cóż "decyzna biznesowa" pewnie :D:D:D:D

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów

^Got^
#11 Animator#

Pani Natalio zgłosiłem podejrzenie nieuczciwych praktyk do UOKiK waszej cudownej "najtańszej" oferty i oferty faktycznie najtańszej (z waszego sklepu, która spełnia wszystkie wymogi regulaminu). Ciekawe co mi odpisza... no może to ja faktycznie głupi jestem :].

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów

^Got^
#11 Animator#

To proszę niech mi pani odpowie który z produktów ma niższą cenę:
https://allegro.pl/oferta/filament-fiberlogy-refill-easy-pla-black-czarny-1-75-mm-0-85-kg-1583538861... ten z gwarancja najniżeszej ceny za 67 zł (SMART)

czy ten

https://allegro.pl/oferta/filament-fiberlogy-refill-r-pla-1-75mm-0-85kg-13481711078

za szalone 66 zł. (też smart)

Zapraszam do szkoły podstawowej na zajęcia klas I-III tam jest o tym która liczba jest większa a która mniejsza.

 

A i żeby nie było wątpliwości korzystałem z tej starej beznadziejnej wyszukiwarki i znalezienie tego zajęło mi około minuty. To pierwszy lepszy błąd.

W nowej po 5 minutach się poddałem, bo tam się nie da nic znaleźć, jak zrobiliście ją żeby ukrywać przed użytkownikiem najniższą cenę BRAWO w końcy SUKCES.

 

Pozdrawiam.

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

No coś Ty. Przecież w tym bałaganie to dotyczy 99 % produktów. Od 2 lat sprzedawcy  co dzień wyrażają  oburzenie nie kończącą się litania zmian na gorsze. Portal w tym czasie śmieje się i wciska kity na temat swojej superowości. Zobacz sam:

- najtańsze oferty praktycznie nie do znalezienia po połączeniu ofert, już wcześniej też była wyszukiwarka popsuta, ludzie szukali przez google.

- wciskanie trefnych czasów dostawy na zielono. Żaden sprzedawca ich nie zadeklarował...

- wciskanie na siłę najgorszych kurierów i zwalanie odpowiedzialności za problemy z połową przesyłek na sprzedawców.

- opłat dla allegro średnio 20-40% w cenie towaru płacisz, taniutko no nie...

- przerzucanie opłat generowanych przez naciągaczy na uczciwych kupujących. Tak tym jest smart. Kupuję grzecznie bez wydziwiania i w płacę wliczone w cenę dodatkowe koszty wygenerowane przez ludzi kupujących towar za 2zł i dobierających za 43 zł do smarta by potem zwrócić go lub kupujących 3 takie same przedmioty, by kupić tylko ten co pierwszy przyjdzie.  W ramach gratisu dostaję produkty wiecznie obmaca.ne przez innych. Ja jakoś dziwna chyba jestem i wolałabym, żeby sobie allegro wzięło od tego zakupu te nawet 10%, wolałabym zapłacić za wysyłkę i płacić tylko za siebie. Jakoś taniej by mi to wyszło i nie mac.ane przyszło...

- W przypadku problemu na każdą wiadomość odpowiada kto inny. Komuś udało się trafić na 3 odpowiedzi różnych konsultantów w jednym temacie mających to samo zdanie? Oni sobie sami zaprzeczają...

- wszędzie zalew chińszczyzny. Jakim cudem chińczyk sprzedaje towar produkowany w małej polskiej firmie? Jakim cudem wystawia sprzęt za 1/4 ceny rynkowej. Czemu takie konta po zgłoszeniach (nawet tu na forum były) nie są blokowane? Czemu masa tych kont znika po miesiącu? To są bezpieczne zakupy...

- wszędzie wtryniająca swoje 3 grosze Alinka

dziwny system ocen zmusząjący sprzedawców do nękania klienta o każdą gwiazdkę mniej... Oczywiącie zero pomocy od allegro jeśli ta gwiazdka nie była z winy sprzedawcy lecz spowodowała ja PRZYMUSOWA dostawa allegro one.

- ukrywanie wszystkich ważnych informacji o ofercie w różnych dziwnych zakładkach np o gwarancjach

- dążenie portalu do ograniczenia kontaktu miedzy kupującym, a sprzedającym co tworzy nie porozumienia. Tym jest Alina i po to była wcześniej próba usunięcia numerów telefonów sprzedających.

- wyświetlanie błędnych informacji o wysyłce tego samego dnia. Przykładowo paczkomat mam do 15, kuriera do 11. Jakim prawem klient kupujący o 13 kurierem widzi wysyłkę jeszcze dziś?

- autownawianie sprzedanych egzemplarzy. Jak wystawiam 5 sztuk to sprzedaje 5 sztuk. Kiedyś wznawiało się dopóki się nie sprzedało. Teraz po sprzedaży wznawia się z pełną ilością sztuk. Człowiek potem czerwony musi się głupio tłumaczyć...

Można tak sobie pisać do rana. Generalnie od jakiegoś czasu cokolwiek by przy zakupie nie grało (za wyjątkiem oczywiście nie licznych typowych oszustw) to na pewno jest wina allegro. A własnych ofert porównywać nie będą, bo w większości przypadków są tańsze na tym portalu.

 

oznacz moderatorów

^Got^
#11 Animator#

- W przypadku problemu na każdą wiadomość odpowiada kto inny. Komuś udało się trafić na 3 odpowiedzi różnych konsultantów w jednym temacie mających to samo zdanie? Oni sobie sami zaprzeczają...

CUD CUD CUDA SIĘ DZIEJĄ, dostałem odpowiedź od tego samego konsultanta, co prawda to odpowiedź nr 15 i 16 tej samej sprawy... ale się udało XD

Wiem wiem prawo wielkich liczb 🙂

 

- dążenie portalu do ograniczenia kontaktu miedzy kupującym, a sprzedającym co tworzy nie porozumienia. Tym jest Alina i po to była wcześniej próba usunięcia numerów telefonów sprzedających.

Alina jest i była niepełnosprawna i wstrzymuje wiadomośći 10-15 sekund po wysłaniu większego gniotu sobie nie wyobrażałem, dopóki nie zrobili łączenia ofert. Może to ten sam "inteligentny inaczej" wymyślił.

,,ɐʍosǝuzᴉq ɐſɔʎzǝp,, ɐzsɐu ʇsǝſ ɐʞɐʇ 'ǝᴉdnp ʍ sɐʍ ʎɯɐW :oɹƃǝllⱯ
oznacz moderatorów