Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Ponad tydzień temu zwracałam towar przez Allegro One Box przy użyciu wygenerowanego kodu i nadal nie ma informacji, że paczka wyruszyła w droge do sprzedającego, a w historii przesyłki na Allegro widnieją informacje "przesyłka nadana" a kolejna- "Brak przesyłki". Czy ktoś miał taką sytuację, wie o co może chodzić i co zrobić?
@hurysa_2007 ale to Ty napisalaś, że wlożyłas paczke do paczkomatu ( Paczkomat jest to nazwa własna firmy inpost )
To Ty tworzysz chaos poprzez nazywanie paczkomatem automatu paczkowego należącego do allegro
Dzień dobry, mam identyczny problem, włożyłam, zwrot do paczkomatu użwając wygenerowanego kodu i ciszaaaa do tej pory. Zwrot nr A0003TZR0 , przesyłka nadana 7 lipca. Proszę o info co dalej?
Dzień dobry @niunika33! Przepraszamy za tę sytuację!
Poczekaj proszę na wiadomość e-mail od nas, otrzymasz ją w sprawie o numerze 34647686.
Dzień dobry.
U mnie sytuacja wygląda podobnie. 13 czerwca 2023 zarejestrowałem zwrot i nadałem przesyłkę, a następnego dnia, w historii śledzenie, pojawił się status "Brak przesyłki". Zgłosiłem reklamację do Allegro, po kilku dniach odezwał się do mnie Pan z firmy transportowej (nie pamiętam już nazwy firmy), który pytał o numer nadania i lokalizację Allegromatu, po czym okazało się, że to nie oni obsługuję paczkomaty Allegro. Od tego czasu, co dwa tygodnie dopytuję o status reklamacji, ale za każdym razem jestem zbywany, a to brak informacji od przewoźnika, następnym razem, wyślemy ponaglenie do przewoźnika ..., a konkretów brak.
Zdecydowałem się opisać sprawę na forum, ponieważ odnoszę wrażenie, że w korespondencji mailowej niczego szybko nie osiągnę, a widzę, że mój przypadek nie jest wyjątkiem.
@robert_kukla zglosiles reklamacje do allegro a allegro ma 30 dni na odpowiedz jako przewoznik, a tej nie ma wiec nalezy ci sie zwrot z ap za paczke. Piłuj ich o kasę.
Dzięki za info. Tak też będę robił.
Tak ja mam teraz taka sytuacje będzie zaraz 2 tyg, jak paczka w allegro one box, I nic się nie dzieje, a ja chce zwrot kasy, jak się sytuacja wyjaśniła? Dzwonie do nich codziennie i nic z tym się nie dzieje