Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz pierwszy skorzystałem z opcji zwrotu, dostałem kod, aby nadać paczkę paczkomatem i instrukcje, co zrobić. Paczka nie zmieściła się jednak do paczkomatu, POP Inpostu również jej nie przyjął, bo ma więcej, niż 80 cm (płaska i wąska, ale długa). W instrukcjach w mailu z kodem do odesłania nie było mowy o gabarytach, chociaż brałem taki problem pod uwagę. Po pierwszym kontakcie z BOK Inpost polecono mi udać się do POP, jednak tam że mi nie pomogli. Co zrobić w takiej sytuacji? Jak zwrócić towar, skoro ani paczkomat jej nie mieści, ani POP nie przyjmie?
@Sqlim Otrzymałeś ten towar paczkomatem?? Zapytaj Allegro, jak w tej sytuacji masz go bezpłatnie zwrócić; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e Najszybciej będzie na czacie.
Paczka nie przyszła paczkomatem. Jest mniejsza, niż pierwotnie, bo nie zwracam wszystkiego (ale niewiele mniejsza). Nie mogłem znaleźć innego miejsca, żeby czegoś się dowiedzieć. Dzięki za link.
@Sqlim Jeśli nie przyszła paczkomatem, to nie wiem, jakim cudem chcesz ją paczkomatem odsyłać.
Produkt nie był zamówiony z usługą "smart". Dostałem kod i wyraźne instrukcje, jak wysłać paczkę paczkomatem. w instrukcjach nie było mowy o gabarytach, ale że PoP nie pomógł, to już w ogóle lipa.
@Sqlim No więc czym był wysłany ten towar, jeśli nie paczkomatem? Kod do paczkomatu dostajesz wtedy, gdy dostawa była realizowana paczkomatem.
@Sqlim To wyślij w dostępny sposób, tak jak przyjechała, z pewnością na PP wyślesz.
@Sqlim Wszystkie zwroty Smart oprócz paczkomatu ( nawet kuriera) - odsyłasz pocztą polską.
@Sqlim żeby mieć zwrot paczkoamtem to paczka musiała przyjść do Ciebie paczkomatem 🙂 spakuj tak samo co by wlazło 😉