Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, zapłaciłam za produkt w większości kuponami za punkty z my benefit. Niestety okazało się, że musiałam anulować transakcję jeszcze prze wysyłką produktu - sprzedający zwrócił mi na konto to co zapłaciłam z własnych środków, ale niestety kupony nie wróciły do ponownego użytku. W sekcji kupony i karty podarunkowe nie widzę ich. Czy możecie pomóc?
@Krysztek-K1 Podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy zwrot.
Numer zamówienia: bad7dfd0-c614-11ef-9702-07c7994c6bf7
@Krysztek-K1 Dziękuję. Widzę, ze dla wskazanego zamówienia sprzedający nie zlecił jeszcze zwrotu pieniędzy. Powinien zrobić to w ciągu 3 dni roboczych od momentu anulowania zamówienia, czyli do dziś do końca dnia. Jeżeli karty podarunkowe nie odnowią się na koncie w tym czasie, to proszę skontaktuj się z nami przez ten formularz.
oki dziękuję - w takim razie ten zwrot na konto w kwocie 57 zł to był zwrot z Allegro Care i jest rozliczany oddzialnie?
@Krysztek-K1 Tak, jest rozliczany oddzielnie. Więcej na temat Allegro Care przeczytasz w tym artykule. 😊