Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Dokonałem zwrotu towaru jednak sprzedawca twierdzi, że to nie jest towar który wysłał. Czy byliście w podobnej sytuacji? Może ktoś coś doradzić?
w podobnej ale od drugiej strony kupujący oddał jakiegoś starego grata zamiast nowego z magazynu i twierdził że taki dostał
a co sprzedawca twierdzi że odesłałeś rower zamiast hulajnogi?
Twierdzi, że odesłana karta pamięci nie jest tą którą wysyłał.
@PowerMan89 a jakie argumenty podał na poparcie swojej tezy? Inny model? Miał spisany nr seryjny na dowodzie zakupu lub dokumencie magazynowym?
Cytując: "na tylnej części karty są wybite informacje wraz z nr seryjnym i tu nie chodzi o konkretny numer tylko o to, że na przesłanej przez Państwa karcie, która nie pochodzi z naszego sklepu - tych informacji i numeru nie ma). Innymi słowy chodzi tu o różnice, a nie konkretny numer."
Oraz: "Porównałem kartę z innymi oryginalnymi, jakie sprzedajemy i posiadamy - różnice są widoczne w kolorystyce, czcionce (nadruki) oraz co najważniejsze - na tylnej części karty są wybite informacje wraz z nr seryjnym. W przesłanej przez Państwa karcie tych cech nie ma."
@PowerMan89 jeżeli jest w stanie udowodnić, że tak jest, w oferowanych przez niego kartach, to może być to powodem do odmowy przyjęcia zwrotu.
Może wziąć pierwszą lepszą karte i powiedzieć że to jest ta którą odesłałem, a ja nie mam zdjęć karty żeby udowodnić że jest inaczej.... 😞
Wyjaśnienie przez nas jest niemożliwe, otwórz dyskusje i tam wyjaśnijcie sobie, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
@PowerMan89 tylko pamiętaj, że Allegro nie ma kompetencji sądu i raczej nie podważy decyzji sprzedawcy o odmowie przyjęcia zwrotu. Dopilnować jedynie może, by udzielił Ci terminowo odpowiednich wyjaśnień w przedmiotowej sprawie. Na tym rola Allegro w dyskusji się kończy.
@PowerMan89 też od drugiej strony i to parę razy:
- odsyłane kable HDMI, które nigdy nie zbliżyły się do magazynu naszej firmy (korzystamy z 2-3 sprawdzonych marek);
- odsyłane dekodery, których numery seryjne nie zgadzały się z tymi na dowodzie sprzedaży.
Bez dodatkowych informacji odnośnie przedmiotu odesłania i zarzutów sprzedawcy, niestety nic nie wywróżymy.