Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupiłam pokrowiec na telefon, ale nie spełnia on moich oczekiwań: jest tandetnie wykonany, ma odpryski, zarysowania, ogólnie nowy telefon wygląda w nim, jakby był używany już z ponad rok, przykro patrzeć. Paczka nie była uszkodzona, wszystko dobrze zapakowane, więc po prostu produkt jest kiepskiej jakości.
Nigdy jeszcze nie otrzymałam przez allegro tak złego produktu, chciałabym go zwrócić i otrzymać całą kwotę (etui + koszty przesyłki). Jednak jak wybieram "zwróć zakup", to w "razem do zwrotu" pokazuje mi tylko kwotę za etui. Podczas zakupu wybrałam najtańszą opcję dostawy, czy w takim razie nie powinnam dostać również zwrotu kosztu przesyłki? Ponadto nie wiem jaką opcję wybrać w "Dlaczego zwracasz?". Najbardziej pasuje "niezgodny z opisem", ale ta opcja jest w "odstąpieniu", więc mam poczucie, że jest na równi z "rozmyśliłam się", a według mnie sytuacja podpada pod reklamacje.
I oczywiście dostaniesz całą kwotę po zwrocie, jeżeli towar jest nie uszkodzony.😁
@Nefglarien Po zwrocie bez podania przyczyny, czyli po odstąpieniu od umowy, sprzedawca musi Ci oddać całą wpłaconą kwotę i taką odda, czyli z kosztem wysyłki, mimo że Allegro w formularzu kosztu wysyłki nie podaje. Zawsze tak było. Jeżeli zwracasz w ramach reklamacji, także powinien Ci oddać wszystkie koszty, ale przy reklamacji w pierwszej kolejności może towar wymienić na nowy. Jeśli się na to zgadzasz, wybierz powód odnoszący się do reklamacji. Jeśli chcesz zwrotu środków, wybierz odstąpienie od umowy, podając jakikolwiek powód przypisany do odstąpienia. Masz tam w formularzu podział na odstąpienie i reklamację.
@Nefglarien Pewna osoba wprowadza cię w błąd, po zwrocie bez podania przyczyny, czyli po odstąpieniu od umowy, sprzedawca musi Ci oddać koszt produktu oraz koszt najtańszej wysyłki dostępnej w ofercie.