anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Nie odebrałem w terminie paczki wysłanej do punktu Kolporter, jak zrobić zwrot

ATR92
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 Zamówiłem paczkę do punktu Kolporter. Dotarła wczoraj i dostałem sms, że jest do odbioru w punkcie Kolporter w godzinach 7,00 - 21,00. Byłem w punkcie dzisiaj chwilę po godzinie 20,00 i już był zamknięty. Czas odbioru kończy się jutro rano. Jak zrobić teraz zwrot? Rozumiem, że przesyłka wróci do nadawcy i co dalej? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

xyz96
#21 Demiurg#

@ATR92 Zwrot klikasz w zakładce Moje zakupy, potem wypełniasz formularz i wysyłasz. Nie ma większego znaczenia, co tam wpiszesz, będzie to tylko Twoja rezygnacja, odstąpienie od umowy. Możesz też sprzedawcy wysłać zwykłego maila z rezygnacją, odstąpieniem. Paczka wróci do sprzedawcy, który powinien Ci oddać koszt towaru + koszt wysyłki. 

oznacz moderatorów

ATR92
#7 Wielbiciel#

ok, myślałem, że ta opcja dotyczy tylko zwrotów, które odebrałem, bo nie widziałem tam nigdzie powodu, że nie odebrałem przesyłki na czas

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Formularz zwrotu możesz wykorzystać też przed odebraniem paczki. Powód zawsze wybieraj najbardziej zbliżony, bo nie ma tam wszelkich możliwych powodów. W tym przypadku wybierz rezygnację bez podania przyczyny lub jakoś podobnie. 

oznacz moderatorów