Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Zamówiłem paczkę do punktu Kolporter. Dotarła wczoraj i dostałem sms, że jest do odbioru w punkcie Kolporter w godzinach 7,00 - 21,00. Byłem w punkcie dzisiaj chwilę po godzinie 20,00 i już był zamknięty. Czas odbioru kończy się jutro rano. Jak zrobić teraz zwrot? Rozumiem, że przesyłka wróci do nadawcy i co dalej? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ATR92 Zwrot klikasz w zakładce Moje zakupy, potem wypełniasz formularz i wysyłasz. Nie ma większego znaczenia, co tam wpiszesz, będzie to tylko Twoja rezygnacja, odstąpienie od umowy. Możesz też sprzedawcy wysłać zwykłego maila z rezygnacją, odstąpieniem. Paczka wróci do sprzedawcy, który powinien Ci oddać koszt towaru + koszt wysyłki.
ok, myślałem, że ta opcja dotyczy tylko zwrotów, które odebrałem, bo nie widziałem tam nigdzie powodu, że nie odebrałem przesyłki na czas
Formularz zwrotu możesz wykorzystać też przed odebraniem paczki. Powód zawsze wybieraj najbardziej zbliżony, bo nie ma tam wszelkich możliwych powodów. W tym przypadku wybierz rezygnację bez podania przyczyny lub jakoś podobnie.