Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Was ponownie 🙂
Jako, że zawsze otrzymuje od Was cenne odpowiedzi zwracam się z kolejnym pytaniem.
Zgłosiłem zwrot towaru poprzez allegro SMART 12 listopada. Przesyłka dotarła do sprzedającego 15 listopada za pomocą kodu zwrotu INPOST.
Czytałem, że sprzedawca ma oczywiście 14 dni na zwrot pieniędzy od DATY ZGŁOSZENIA.
Dziś mija 14 dzień od daty zgłoszenia a zwrotu pieniędzy nadal nie ma.
Czy mam jeszcze poczekać na zwrot? Czy może zakładać dyskusję?
Zwrot bez podania przyczyny.
Jeżeli minie termin to otwórz dyskusję, może być tak że sprzedawca zlecił a środki są w drodze. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@sebastian_sun19 Dziś mija termin na zwrot środków, czyli dziś powinieneś otrzymać OD ALLEGRO maila z informacją o zwrocie. Zwrot na konto trwa około 3 dni. Jeśli maila nie będzie, otwórz Dyskusję.
Choć w zasadzie ten zwrot pieniędzy powinieneś otrzymać w ciągu 14 dni, Allegro nie może tego przedłużać o kolejne 3 dni. Zakładaj Dyskusję już teraz.
@sebastian_sun19 ja bym po prostu zapytał sprzedajacego po przez pytanie o jakiś przedmiot być moze po prostu przeoczył.
Jeśłi nie uzyskasz odpowiedzi to juz dyskusja. Ona nie jest niczym złym. Jełsi sprzedawca sie wywiąze ze zobowiazan to ją zamkniesz i tyle a jeśłi nie to zawsze otrzymasz tam jakies wpsracie od supportu allegro.
@sebastian_sun19 napisać/zadzwonić do sprzedajacego? najszybciej?
@_Likos_ @pinsplash Sprzedający w zakładce o sprzedającym nie ma podanego ani numeru telefonu ani mejla. Można jedynie zadać pytanie odnośnie przedmiotu poprzez pytanie allegro.
@xyz96 @LEW433 czyli zakładać dyskusję już dzisiaj skoro dziś ostatni dzień był na zwrot pieniędzy?
@sebastian_sun19 przecież dostałeś przy zakupie email z jego danymi. sprawdź pocztę.
@pinsplashnr tel nie odbiera narazie a mejl jest podany tylko allegromail.
Poza tym chyba nie należy do obowiązku kupującego przypominanie sprzedającemu o zwrocie?
@sebastian_sun19 nie, ale to zwykle najszybszy sposób na info
@sebastian_sun19 Tak, dziś. Dyskusja Ci nie zaszkodzi, może tylko pomóc.
Zrobiłem dyskusję, zaznaczyłem brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu, opisałem problem. Zobaczymy jak będzie przebiegać 😄
@xyz96 Dyskusja to jednak dobra rzecz, 3 minuty i sprawa chyba jest rozwiązana 😄 "Witam. Juz sprawdzam w księgowości. Ale widzę u nas że zamknięte i rozliczone także zapewne dostanie Pan info od Allegro"
@sebastian_sun19 Cześć 🙂 Podaj mi proszę numer tego zamówienia.
Proszę bardzo : 86bbb1a0-3d6d-11ec-a557-89e9785768c5 🙂
@sebastian_sun19 Dziękuję. Przypomnimy sprzedającemu o tym zwrocie.
@ko_alkaczyli rozumiem narazie dyskusji nie zakładać?
sebastian_sun19wszyscy sprzedający jak ognia boją się dyskusji , a ja uważam ,że to nic złego jeśli prowadzona jest pomiędzy trzeźwo myślącymi osobami . Otwórz dyskusję , dowiesz się szbko , a jeśli pozytywna odpowiedź sprzedawcy i jej suktek będzie dla Ciebie satysfakcjonujący to ją pozytywnie zakońćz .
@mdrogeriateż to zauważyłem, że sprzedający boją się jak ognia dyskusji ale cierpliwie do tej pory czekałem na zwrot czy chociażby jakieś informacje o zwrocie. Chyba jednak założę tą dyskusję skoro dzisiaj mija termin 14 dni od terminu zwrotu środków za przedmiot.
sebastian_sun19 ja bym się nie zastanawiał , będzie OK to zakończysz , a sprzedawca jak się postara to i złapie punciki za szybkie odpowiedzi w dyskusji 😁
Dosłownie 3 MINUTY od otwarcia dyskusji i otrzymałem taką oto odpowiedź: "Witam. Juz sprawdzam w księgowości. Ale widzę u nas że zamknięte i rozliczone także zapewne dostanie Pan info od Allegro"
Normalnie szok i niedowierzanie 😄